۰

وقوع ۴ تصادف دسته‌جمعی در همدان

تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۸
به گزارش عصرتعادل به نقل از ایسنا؛ رئیس پلیس‌راه استان همدان از وقوع 4 فقره تصادف دسته‌جمعی در جاده قدیم همدان- ساوه در 6 ماهه امسال خبر داد و گفت: این حوادث در مجموع منجر به کشته شدن 14 نفر سر صحنه شده است.
سرهنگ رضا عزیزی، با بیان اینکه درخواست ممنوعیت تردد تریلرها را در محور همدان- ساوه به پلیس راهور ناجا ارائه کرده‌ایم، افزود: متأسفانه با مخالفت این ارگان مبنی بر اجرایی شدن این طرح مواجه شدیم.
وی ادامه داد: سالیانه شمار زیادی از تصادفات فوتی در این محور رخ می‌دهد اما در زمان افزایش تردد خودروها اقدام به ممنوعیت تردد خودروهای سنگین از این محور می‌کنیم.
عزیزی یادآور شد: در ایام تعطیلات تاسوعا و عاشورا نیز درخواست ممنوعیت تردد این خودروها به پلیس راهور ناجا ارائه شده که امیدواریم موافقت لازم را کسب کنیم.
وی افزایش نرخ عوارض آزادراه همدان- ساوه را از جمله دلایل افزایش تردد تریلرها از محور قدیم همدان- ساوه دانست و گفت: در سال گذشته 3 نفر در این محور جان خود را از دست داده‌اند این در حالیست که در 6 ماه ابتدای امسال 14 نفر سر صحنه بر اثر تصادف در این محور جان باخته‌اند.
عزیزی در ادامه تصریح کرد: با همکاری پلیس‌راه استان مرکزی پیگیری‌های متعددی مبنی بر حل این مشکل در محور قدیم همدان- ساوه داشتیم اما بهره‌بردار آزادراه بخش خصوصی بوده و تصمیم به افزایش عوارض گرفته است.
انتهای پیام/
کد مطلب : ۱۳۰۹۶۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.