۰

یارکشی اماراتی ها برای دیدار پرسپولیس – الهلال

تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۶
به گزارش عصرتعادل،24 ساعت دیگر دیدار حساس پرسپولیس و الهلال در ورزشگاه بن زاید ابوظبی برگزار خواهد شد. تقابل دو حریف سنتی آسیایی در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2017.
الهلالی ها که در این بازی میزبان هستند و به دلیل ارتباط دو کشور ایران و عربستان باید زمینی بی طرف را معرفی می کردند ورزشگاه بن زاید ابوظبی را انتخاب کردند تا بازی رفت این دو تیم در امارات برگزار شود.
نکته جالب در برگزاری این بازی عرض ارادت اماراتی هاست که به طرق مختلفی عنوان شده و آنها همه جوره حمایت خود را از تیم الهلال عربستان اعلام کردند.
پس از حضور الهلالی ها در امارات نایب رئیس فدراسیون فوتبال امارات خود را به فرودگاه رساند تا از عربستانی ها استقبال ویژه ای به عمل بیاورد. به غیر از این موضوع هواداران باشگاه هایی مانند الوصل، الوحده و الجزیره نیز پیام حمایت خود را به گوش مسئولان عربستانی رساندند.
پشتیبانی در صفحات اجتماعی نیز آخرین حربه اماراتی ها برای اعلام حمایت تام و تمام از تیم عربستانی است و بدین ترتیب تعدادی از مسئولان رسمی فدراسیون فوتبال این کشور به همراه تعداد فراوانی از باشگاه های امارات در حساب های رسمی خود به حمایت کامل پرداخته و ادعا کردند الهلالی ها در امارات غریبه نیستند.
نگاهی می اندازیم به پیام های اعلام شده در صفحات اجتماعی مربوط به تیم های مختلف لیگ امارات در حمایت از باشگاه الهلال عربستان.
•  باشگاه الاهلی دبی
سروری آسیا فقط با الهلال متجلی می شود. می رویم که به جام های گرفته مان یک جام دیگر نیز اضافه کنیم در ورزشگاه بن زائد.
•  باشگاه الشارجه
در مهمترین بازی آسیا با حمایت پیوسته تماشاگران، دشمنان مان را از بین می بریم.
•  باشگاه الجزیره
به کشورمان خوش آمدید (اشاره به تیم الهلال)
# فخر ابوظبی میزبان الهلال
•  باشگاه الوصل
برای تیم هم منطقه ای در خلیج فارس یعنی الهلال، در مهمترین دیدار آسیایی مقابل پرسپولیس، آرزوی موفقیت می کنیم. ما با 25 اتوبوس هواداران مان را برای تشویق الهلال به ورزشگاه می فرستیم.
•  باشگاه الوحده
الوحده امارات از الهلال عربستان حمایت می کند.
•  باشگاه التعاون
ما همه پشتیبان تیم الهلال هستیم و تماشاگران را با وسایل نقلیه از راس الخیمه راهی ورزشگاه خواهیم کرد.
•  باشگاه الظفره
از تماشاگرانمان دعوت می کنیم تا به تشویق الهلال بپردازند. ما آنها را با 6 اتوبوس به ورزشگاه منتقل می کنیم.
•  باشگاه بنی یاس
10 اتوبوس برای انتقال تماشاگران بازی الهلال به ورزشگاه تدارک دیده ایم.

تمام این اتفاقات در حالی می افتد که پرسپولیسی ها در دیدار برابر  الاهلی عربستان، روز بسیار خوبی پشت سر گذاشتند و اتفاقا حمایت هواداران ایرانی حاضر در امارات باعث شد تا سرخ پوشان نیز وسوسه شوند و این کشور را به عنوان میزبان دیدار برگشت خود برابر الهلال معرفی کنند.
نکته جالب توجه در این باره اینکه تمام این حمایت جهت عرض ارادت اماراتی ها به تیم عربستانی، در جریان دیدار قبلی پرسپولیسی ها تاثیری در بازی نداشت و اتفاقا این تیم ایرانی بود که با حمایت حداکثری هواداران خود یکی از بهترین نتایج آسیایی خود را به دست آوردند. پرسپولیسی ها حتی در اولین تجربه امسال خود در امارات، برابر الوحده نیز توانستند نتیجه بسیار خوبی به دست بیاورند.
منبع: ورزش سه
کد مطلب : ۱۳۰۹۸۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.