۰

وقوع سیلاب با یک کشته در مشگین شهر

تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۸
به گزارش عصرتعادل، فرماندار مشگین شهر شامگاه دوشنبه در پی وقوع سیلاب و تشکیل ستاد مدیریت بحران در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: متاسفانه بارش شدید و ناگهانی باران موجب وقوع سیلاب شد.

میر علی رحیمی زاد از کشته شدن یکی از ساکنان روستایی این شهرستان در مناطق کوهستانی به دلیل اصابت رعد و برق خبر داد و افزود: به غیر از این هیچ کس در مناطق شهری در پی وقوع سیلاب زخمی یا کشته نشده است.

فرماندار مشگین شهر ادامه داد: همچنین شدت آب یک دستگاه خودرو سواری را برده که در حال جستجو و همچنین برآورد کلی خسارت هستیم.

وی با اشاره به خسارت وارده به زیرساخت های این شهرستان در پی وقوع سیلاب اضافه کرد: سیلاب موجب قطع شدن برق بخش اعظمی از  شهر مشگین شهر شده است.

رحیمی زاد خسارت دیگر سیلاب را مسدود شدن راه دو روستا عنوان و تصریح کرد: مرتبا راه ارتباطی بازگشایی می شود و مجددا به دلیل سیلاب مسدود می شود.

وی با اشاره به تشکیل ستاد مدیریت بحران در شهرستان و آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی افزود: تلاش بر این است وضعیت شهر به حالت عادی بازگردد.

فرماندار مشگین شهر تاکید کرد: به غیر از قطعی برق مشگین شهر، سیلاب خسارت دیگری در بخش شهری ندارد.
کد مطلب : ۱۳۱۰۰۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.