۰

باباصفری: آسیا برای ما کوچک شده است

تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۳۶
به گزارش عصر تعادل، محسن باباصفری، لژیونر هندبال کشورمان درخصوص شرایط خودش و تیمش در لیگ رومانی اظهار داشت: در تیم استوابخارست رومانی حضور دارم و در حال حاضر شرایط خوبی هم داریم. ۴ هفته از لیگ رومانی گذشته است و خوشبختانه با عملکرد خود توانستیم در جمع تیم‌های بالانشین جدول قرار بگیریم. من هم شرایط خیلی خوبی دارم و با گذشت دو ماه به هماهنگی ایده‌آلی با سایر بازیکنان تیم رسیده‌ام. تلاش می‌کنم تا بیشترین تاثیر را در ترکیب تیمم داشته باشم و بهترین نتایج را کسب کنیم.
 
وی ادامه داد: هدف تیم ما این است که امسال جز تیم‌هایی باشد که کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا می‌کنند. برای رسیدن به این هدف بازیکنان خوبی از کشورهای مختلف هم جذب تیم شده‌اند و برنامه‌ریزی مسئولان رفتن روی سکو در لیگ داخلی و حضور موفق در لیگ قهرمانان اروپا است.
 
باباصفری: آسیا برای ما کوچک شده است
 
دروازه‌بان و لژیونر هندبال ایران درمورد آخرین شرایط تیم ملی خاطرنشان کرد: شنیده‌ام قرار است از مدتی دیگر اردوهای تیم ملی آغاز شود. در اردوی نخستی که به میزبانی تهران برگزار خواهد شد لژیونرها حضور ندارند، اما پس از آن طبق تقویم فدراسیون جهانی به مدت تقریباً یک هفته در خدمت تیم ملی خواهیم بود و فکر می‌کنم در آن مقطع زمانی تیم ملی به مسابقات تدارکاتی «تونس کاپ» اعزام خواهد شد. پس از آن در دی ماه که مسابقات اروپایی تعطیل است بازهم به تیم ملی می‌آییم تا برای مسابقات قهرمانی مردان آسیا به میزبانی کره‌جنوبی آماده شویم. 
 
باباصفری درمورد انتخاب سرمربی برای تیم ملی ایران، گفت: انتخاب سرمربی تیم ملی یکی از دغدغه‌های اصلی فدراسیون است. مدتی بود که علیرضا حبیبی تیم ملی را هدایت می‌کرد؛ او یکی از مربیان و مدرسان خوب آسیایی و جهانی است و شرایط خوبی برای تیم ملی فراهم کرده بود. با حضور حبیبی، تیم ایران به مسابقات سئول کاپ رفت که در آنجا لژیونرهای ایران غایب بودند.
 
وی افزود: اگر قرار است سرمربی انتخاب شود باید پتانسیل هندبالیست‌های ایران در آسیا و جهان  هم درنظر گرفته شود. خوشبختانه ما در حال حاضر مانند والیبال می‌توانیم شگفتی‌ساز باشیم و حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم. فکر می‌کنم آسیا برای ما کوچک شده است، هرچند که همچنان بازی‌های سختی داریم. به نظر من حتی با حضور تیم‌هایی همچون قطر، کره‌جنوبی، ژاپن، عربستان، بحرین و ... می‌توانیم حرف اول را بزنیم و با اقتدار سهمیه جهانی بگیریم. 
 
عضو تیم هندبال استوابخارست رومانی اظهار داشت: برای رسیدن به اهداف بزرگ باید شرایط کاملاً فراهم باشد؛ امکانات خوب، بازیکنان با انگیزه و مربی بزرگ باید در کنار هم حضور داشته باشند تا یک اتفاق بزرگ رخ بدهد و تیمی بتواند شگفتی‌ساز باشد. والیبال بازیکنان کاملی داشت و با اضافه کردن یک مربی بزرگ توانست به هدف خود برسد و حالا آنها قدرت اول آسیا هستند و حتی در جهان هم مدال کسب می‌کنند. اگر قرار است هدف ما رسیدن به مدال جهانی باشد باید یک مربی خیلی خوب و حرفه‌ای انتخاب شود. البته نباید فراموش کنیم که حبیبی هم مربی خوبی است و از بزرگترین مربیان ایران و آسیا به شمار می‌رود، اما ما می‌خواهیم جهانی باشیم و باید گزینه‌ای در سطح اول جهان انتخاب شود.
کد مطلب : ۱۳۱۰۱۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.