۰

رویا تیموریان و پژمان بازغی در کمدی آلمانی «سلام ای ایران»

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۱
فلیکس کلاره، بازیگر نقش کمیسر در سریال پلیسی صحنه جرم (تات‌اورت) در یک کمدی تلویزیونی بازی می‌کند که ماجراهایش در ایران می‌گذرد. مونا پیرزاد، رویا تیموریان و پژمان بازغی هنرپیشگان ایرانی فیلم هستند.
 
رویا تیموریان و پژمان بازغی در کمدی آلمانی «سلام ای ایران»

به گزارش دویچه وله،تیمی از سینماگران آلمانی برای اولین مرتبه به ایران رفته تا به سفارش کانال اول شبکه تلویزیونی سراسری این کشور (ARD)، فیلمی در ژانر کمدی بسازد. بازیگران این فیلم، فلیکس کلاره، گونتر ماریا هالمر، مونا پیرزاد، رویا تیموریان و پژمان بازغی هستند و صحنه‌های آن در تهران، کاشان و مونیخ فیلم‌برداری خواهد شد.

فلوریان باکس‌مایر، کارگردان آلمانی فیلمی به نام "سلام ای ایران” را در تهران کلید زده‌است. این فیلم در ژانر کمدی و به تهیه‌کنندگی شبکه تلویزیونی "ARD” ساخته می‌شود.

نقش اول این کمدی را فلیکس کلاره Felix Klare بازی می‌کند: بازیگر معروف نقش سر کارآگاه در سریال تلویزیونی Tatort (صحنه جرم). این بار او صاحب‌کار جوانی به نام روبرت است که مادرش با سراسیمگی خبر گم شدن پدرش در ایران را به او می‌دهد. علی‌الظاهر پدر برای وصول مطالبات مالی‌اش به تهران رفته اما غیب‌اش زده و هیچ نشانی از او نیست.

روبرت رهسپار ایران می‌شود تا رد پایی از پدرش بیابد. او برای ره‌گیری و پرس و جو، مترجمی لازم دارد که پیوسته همراهش باشد. این همراه، یک معلم زبان آلمانی (با بازی مونا پیرزاد) است. طرفه آن که روبرت مجبور می‌شود برای در امان ماندن از عواقب همراهی مدام با یک زن نامحرم، به ازدواج موقت (صیغه) با دیلماج تن بدهد.

در سفر از این شهر به آن شهر و پس از پرس و جوها، روبرت پی می‌برد که پدرش به دلایل دیگری به ایران آمده، نه آن چه به مادرش گفته است…ساخت این فیلم تا ۱۳ اکتبر ادامه خواهد داشت، اما زمان پخش آن اعلام نشده است.
کد مطلب : ۱۳۱۲۳۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.