۰

بوناچیج یک ریال بیشتر از حقش نخواهد گرفت

تاریخ انتشار
جمعه ۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۸
به گزارش عصر تعادل، مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد گفت: قطعا در این قطع همکاری منافع باشگاه حفظ می‌شود،‌قرارداد بوناچیج با استادی کامل بسته شده و این قرارداد برخلاف سایر قراردادهای ایرانی است و بوناچیچ یک ریال بیشتر از حقش نخواهد گرفت.
 
 
هوشنگ نصیرزاده درخصوص اینکه چرا این باشگاه تصمیم گرفت لوکا بوناچیچ را کنار بگذارد اظهار داشت: ما لوکا بوناچیچ را اخراج  نکردیم بلکه به او گفتمی تا تعیین تکلیف وضعیتش کار را به دستیارانش بسپارد. بعد از بازی روز گذشته مقابل تراکتورسازی که با باخت گسترش همراه شد بلافاصله اعضای هیات مدیره که در ورزشگاه حضور داشتند جلسه‌ای برگزار کرده و تصمیم بر این شد که فعلا کار دست دستیاران لوکا باشد. البته ما نمی‌خواستیم این خبر رسانه‌ای شود اما یکی از افراد حاضر در هیات مدیره این خبر را به بیرون منتقل کرد.

وی افزود: ما تصمیم گرفتیم تا از پتانسیل‌های موجود در تیم‌مان استفاده کنیم و ترجیحمان این است که یک مربی ایرانی که بتواند با بازیکنان ارتباط برقرار کند جذب کنیم. البته تیم‌های پایین جدول اختلاف زیادی با هم ندارند اما آنچه که در جدول نشان می‌دهد ما قعر جدول هستیم و همین آرایش جدول به تیم ما استرس وارد می‌کند. به خاطر همین هم دیروز تصمیم گرفتیم که روند کاری‌مان را تغییر دهیم. تیم ما از دقیقه 70 به بعد دچار مشکل می‌شود و از نظر روحی وقتی یک گل دریافت می‌کنیم نمی‌توانیم به بازی برگردیم و نتیجه را واگذار می‌کنیم. بازیکنان نیاز دارند که از لحاظ روحی و روانی رویشان کار شود.

نصیرزاده ادامه داد: قطعا تا قبل از بازی بعدمان در لیگ یا جام حذفی مربی خود را انتخاب می‌کنیم هنوز به گزینه نهایی نرسیده‌ایم. چند گزینه داخلی است که طی امروز و فردا مذاکره می‌کنیم و نتیجه‌اش خیلی زود مشخص می‌شود.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد در پاسخ به این سوال که با کنار گذاشتن بوناچیچ از لحاظ مالی این باشگاه دچار مشکل نمی‌شود گفت: قطعا در  این قطع همکاری منافع باشگاه حفظ می‌شود،‌قرارداد بوناچیج با استادی کامل بسته شده و این قرارداد برخلاف سایر قراردادهای ایرانی است و بوناچیچ یک ریال بیشتر از حقش نخواهد گرفت.
کد مطلب : ۱۳۱۳۶۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.