۰

تجمع در اعتراض به تبعید قاتل بنیتا به «ایذه»

تاریخ انتشار
شنبه ۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۳
به گزارش عصر تعادل، پس از اعلام مجازات یکی از قاتلین بنیتا و تبعید آن به ایذه، مردم این شهرستان در‌ اعتراض به تبعید این فرد به این شهرستان طی روزهای پنجشنبه و جمعه گذشته جلوی فرمانداری ایذه تجمع کردند.
 
محسن بیرانوند فرماندار ایذه در این باره گفت: در پی انتشار خبر تبعید مجرم پرونده قتل بنیتا به شهرستان ایذه موجی از نارضایتی در بین اقشار مختلف مردم ایجاد گردیده است.
 
تجمع در اعتراض به تبعید قاتل بنیتا به «ایذه» 
 

وی گفت: این تجمعات در اعتراض به این موضوع است و حتی آنها توماری تهیه و امضاء کرده و خواستار جلوگیری از تبعید این فرد به شهرستان ایذه هستند.

وی روز جمعه افزود :تمام مسئولان شهرستان با تبعید این فرد به ایذه مخالف هستند و در حال پیگیری موضوع از سوی مراجع رسمی و ذیصلاح هستیم.
 
بیرانوند گفت: مصوبات متعدد شورای تامین و ارسال و انتقال آن به استانداری ،دادگستری استان و مراجع مربوطه انجام شده است و با پیگیری نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس از طریق وزیر کشور و ریاست قوه قضاییه قول مساعدت برای توقف این حکم داده شد.
 
تجمع در اعتراض به تبعید قاتل بنیتا به «ایذه» 
 

وی گفت: از همه مردم غیور و متدین ایذه تقاضا می کنم ضمن حفظ خونسردی و آرامش خود و پایان دادن به اعتراض خود در این زمینه اجازه دهند مسئولان شهرستان موضوع را به صورت قانونی پیگیری نمایند.

فرماندار ایذه در پایان تاکید کرد : نتایج پیگیریها به مردم اعلام خواهد شد.

دادگاه کیفری تهران متهم ردیف دوم پرونده بنیتا در ارتباط با عناوین اتهامی مختلف، جمعا به 13 سال حبس، 111 ضربه شلاق و دو سال اقامت اجباری در شهرستان ایذه محکوم کرده است.
کد مطلب : ۱۳۱۵۰۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.