۰

ادعای موشکی سئول علیه کره شمالی

تاریخ انتشار
شنبه ۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲
به گزارش عصر تعادل،خبرگزاری رویترز به نقل از منابع کره جنوبی گزارش کرد که چندین موشک کره شمالی در حال انتقال از یک کارخانه تولیدات موشک در پیونگ‌یانگ مشاهده شده‌ است.

طبق این گزارش، چندین موشک کره شمالی از یک کارخانه تولید موشک‌ که به تولید موشک های بالستیک بین قاره‌ای در پیونگ‌یانگ می‌پردازد، منتقل شده است.

منابع ناشناس اطلاعاتی کره جنوبی و آمریکا ظاهراً چندین موشک در حال انتقال از یک تأسیسات توسعه و تحقیقات موشکی کره شمالی در «سانوم دانگ» در شمال پیونگ‌یانگ را کشف کرده‌اند.

این گزارش، هیچ اطلاعاتی درباره زمان انتقال این موشک‌ها و محلی که این موشک‌ها به آنجا منتقل می‌شدند، ارائه نکرده است.

خبرگزاری اسپوتنیک گزارش کرد که چنین گزارشی به مفهوم آن می‌تواند باشد که کره شمالی برای انجام یکسری اقدامات تحریک‌آمیز آماده می‌شود.

با اینحال یک منبع در وزارت دفاع کره جنوبی اعلام کرد که نمی‌تواند صحت انجام هرگونه اقدامات مشکوک در محلی که به آن اشاره شد را تأیید کند.

ارتش کره جنوبی نگران است که کره شمالی احتمالا در 10 اکتبر، هفتادمین سالگرد تأسیس حزب حاکم کارگران کره شمالی، اقدامات تحریک‌آمیز موشکی انجام دهد.
کد مطلب : ۱۳۱۵۱۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.