۰

مرگ سرهنگ روسی زخمی شده در سوریه

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۸
به گزارش عصر تعادل،به نقل از خبرگزاری «اینترفاکس»، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که سرهنگ "والری فدیانین" که در خاک سوریه زخمی شده بود، در کلینیک نظامی بیمارستان متعلق به این وزارتخانه در مسکو درگذشت.
در این بیانیه آمده است: «سرهنگ "والری فدیانین" در تاریخ 22 سپتامبر در حال سازماندهی اقدامات لازم برای ارسال کمکهای انسان دوستانه از سوی مرکز روسی آشتی طرفهای متخاصم در سوریه برای ساکنین یکی از مناطق مسکونی در استان حماه این کشور بود که در اثر انفجار مین کار گذاشته شده در مسیر حرکت اتومبیل حامل این مقام روسی، جراحات بسیار سختی برداشته بود. سرهنگ فدیانین برای ارائه کمکهای بهتر پزشکی از سوریه به کلینیک نظامی بیمارستان وزارت دفاع روسیه در مسکو منتقل شد، ولی با وجود تلاشهای بسیار، گروه پزشکی نتوانستند جان این سرهنگ ارتش را نجات دهند.»
وزارت دفاع روسیه پیش از این از زخمی شدن سرهنگ "والری فدیانین"، فرمانده تیپ 61 تفنگداران دریایی ناوگان دریای شمال روسیه در خاک سوریه خبر داده بود.
لازم به یادآوری است که سرهنگ دوم "والری آساپوف"، یکی دیگر از فرماندهان نظامی روسیه در حال انجام وظیفه در سوریه نیز در اواخر ماه سپتامبر در جریان عملیات آزادسازی شهر دیرالزور و در حال کمک به نیروهای دولتی سوریه، در نتیجه انفجار مین، کشته شد.
کد مطلب : ۱۳۱۷۳۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.