۰

هفته‌ بد برای تیم ملی اسپانیا

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۲
هفته‌ بد برای تیم ملی اسپانیا
به گزارش عصر تعادل، یکی از مهاجم‌های روی فرم این روزهای فوتبال اروپا آلوارو موراتا است. مهاجم ‌اسپانیایی چلسی در لیگ قهرمانان اروپا برابر اتلتیکومادرید درخشید و توانست برای نخستین بار دروازه‌ این تیم را باز کند.
به جز آنتونیو کونته (سرمربی چلسی)، یولن لوپتگی (سرمربی تیم‌ ‌ملی ‌اسپانیا) از این اتفاق خشنود بود چون می‌توانست از او برابر تیم‌های آلبانی و اسرائیل در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بهره ببرد. با این حال مهاجم ‌اسپانیایی در دیدار چلسی و منچسترسیتی آسیب دید و در ‌دقیقه ۳۰ مجبور به ترک بازی شد. او نمی‌تواند لاروخا را در این دو بازی همراهی کند.
روز بد ‌اسپانیا ادامه‌ داشت و یکی دیگر از بازیکنان مهم تیم‌ ‌ملی آسیب‌دیدگی‌اش قطعی شد. دنی کارواخال که دیدار برابر ‌اسپانیول را از دست داد نمی‌تواند لاروخا را نیز همراهی کند.
بدشانسی‌های ‌اسپانیا در روز یک‌شنبه ادامه‌ پیدا کرد. آندرس اینیستا که اغلب در ترکیب اصلی بارسا ارنستو والورده حضور دارد در بازی دیروز مقابل لاس پالماس نیمکت نشین بود. او در نیمه دوم به میدان رفت و توانست باعث بهتر شدن بازی تیمش شود اما زمانی که بازی ۲ بر صفر به نفع بارسلونا در جریان بود مجبور شد زمین را به علت آسیب‌دیدگی‌ ترک کند. هافبک ‌اسپانیایی نمی‌تواند کشورش را در این دو بازی مهم همراهی کند.
بر این اساس سه بازیکن کلیدی ‌اسپانیا از فهرست اعلام شده لوپتگی خط خوردند.
کد مطلب : ۱۳۱۷۴۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.