۰

اجرای «به مناسبت ورود اشکان» از 19 مهر ماه

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۴
به گزارش عصر تعادل به نقل از مشاور رسانه‌ای این پروژه، نمایش «به مناسبت ورود اشکان» عنوان تازه ترین نمایش رضا دادویی است که نویسندگی آن بر عهده پوریا کاکاوند بوده است.
این نمایشنامه چندسال قبل با کارگردانی پوریا کاکاوند در تئاتر شهر به روی صحنه رفت و قرار است بعد از چند سال با تغییرات در تیم اجرایی و بازیگران این بار به کارگردانی رضا دادویی در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران روی صحنه برود.
طبق برنامهریزی‌های انجام شده، تمرینات این گروه نمایشی از مدت‌ها قبل آغاز شده است و این نمایش از 19 مهر روی صحنه می‌رود.
گفتنی است پیش خرید اینترنتی بلیت های این نمایش، از امروز 12 مهرماه آغاز خواهد شد و علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سایت‌های مرتبط، بلیت‌های این اثر نمایشی را خریداری کنند.
هومن برق نورد ایفاگر نقش اصلی این نمایشنامه است و خسرو شهراز، بازیگر پیشکسوت تئاتر تنها بازیگری است که در نمایش کاکاوند و دادویی حضور داشته است.
هومن برق نورد، نیما رئیسی، شمسی صادقی، الهه حسینی، ویداجوان، آرزو افشار، علی امیری، آزاده نوبهار، امین میری و خسرو شهراز بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.
لیست عوامل اصلی این نمایش عبارت است از: نویسنده: پوریا کاکاوند، کارگردان: رضا دادویی، مجری طرح: حسن جودکی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: نسیم حیاتی، طراح صحنه: سینا ییلاق بیگی، طراح لباس: الهام شعبانی، مشاور چهره پردازی: سارا اسکندری، طراح چهره پردازی: عاطفه جعفری، طراح صدا افکت و موسیقی، بهروز سیفی، طراح نور: رضا خضرایی ، طراح گرافیک و پوستر: مهدی دوایی، ساخت تیزر: امین احتشامی راد، عکاس: مصطفی پیرهادی، مشاور رسانه‌ای: سام بهشتی، تبلیغات مجازی: امیر قالیچی.   
کد مطلب : ۱۳۲۰۳۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.