۰

اولتیماتوم جدی افتخاری به رحمتی

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۲
به گزارش عصر تعادل،سیدرضا افتخاری در حاشیه تمرین استقلال، اظهار داشت: امروز جلسه‌ای با رحمتی درون ماشین برگزار کردم و از او خواستم جداگانه صحبت کنیم. چند جلسه‌ای که به تمرینات نیامده بود با دستور خود باشگاه بود. امروز صحبت کردم و گفتم شرایط تیم عوض شده و کادر فنی تغییر کرده است. سرمربی جدید در مورد همه چیز تصمیم می‌گیرد.
وی ادامه داد: نظم و دیسیپلین باید باشد و بازیکن‌سالاری نباید حاکم باشد و از او خواستم سر تمرین بیاید. از این به بعد کار تقسیم می‌شود و هر کسی وظایف خودش را دارد و نه کادر فنی و نه بازیکنان نمی‌توانند به مسائل دیگر ورود کنند. 
مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به اینکه شفر به دنبال برزای است، گفت: قبل از اینکه به تمرین بیاییم با یکدیگر صحبت می‌کردیم و او به دنبال برزای بود و گفت او بازیکن خیلی خوبی است و حتما سر تمرین بیاورید. من هم دستور دادم کارهای این بازیکن برای آمدن به استقلال، آماده شود. 
افتخاری در مورد اینکه آیا برای او جای خالی دارید یا خیر، گفت: برای او جا خالی می‌کنیم. 
وی در مورد اینکه آیا با این صحبت‌هایی که کردید کنار گذاشتن رحمتی دستور کادر فنی بود یا هیأت مدیره، عنوان کرد:‌همه اتفاقات از برنامه 90 رخ داد. اعضای هیأت مدیره چه زمانی گفته بودند رحمتی را نمی‌خواهند؟ من به خود رحمتی هم گفتم وقتی به برنامه 90 رفته بودم او نباید پشت خط می‌آمد. او هم پذیرفت و گفت یک نفر به من گفته بود پشت خط بیایم اما اسم نمی‌برم.نباید به گذشته برگردیم چون تیم در حال حاضر آرامش می‌خواهد. از رحمتی خواستیم بیاید و مثل گذشته همکاری کند و به تیم وفاداری کند. 
مدیرعامل استقلال در خصوص اینکه شما گفتید دیگر نباید بازیکن سالاری باشد آیا در کادر فنی گذشته این موضوع وجود داشت، گفت: گفتم که نباید به گذشته بازگردیم. من هم نگفتم کادر فنی گذشته بلکه به گذشته برگشتم. 
وی در مورد اینکه آیا مجتبی جباری هم به تمرینات بازمی‌گردد یا خیر، گفت:‌الان نمی‌توانم پاسخی بدهم چون هنوز تصمیمی نگرفتیم.
افتخاری در مورد اینکه شفر فیلم بازی‌ها را دیده و آیا همه بازیکنان را پسندیده است یا خیر، گفت: او همه بازی‌ها را دیده و همه بازیکنان را هم می‌شناسد. در مورد رحمتی گفت که او حتما بیاید. در مورد جباری هنوز با او صحبتی نکردیم و بعدا خود شفر تصمیم‌گیری می‌کند. فکر می‌کنم دنبال این است که گزارش پزشکی‌اش را بگیرد و بررسی کند. 
وی در مورد اینکه به صورت شفاف حضور فرهاد مجیدی در استقلال چگونه است، گفت: اصلا صحبتی از فرهاد مجیدی نبود و اینها را روزنامه‌ها می‌گویند. 
مدیرعامل استقلال در مورد اینکه شفر گفته بود علاقمند به کار با مجیدی است، گفت: او اصلا چنین حرفی نزده و اگر شما می‌گویید حتما اشتباه لپی بوده است. 
افتخاری در مورد اینکه دستیاران شفر چه زمانی معرفی می‌شوند، گفت: کمیته فنی در حال بررسی این موضوع است و گزینه‌های مختلفی وجود دارد و باید تا هفته آینده اعلام شوند.
وی در مورد اینکه صحبت از نامجومطلق و محمد تقوی برای حضور در کادر فنی است، گفت: اجازه بدهید نامی از کسی نبرم که خدای ناکرده اگر فردا نیامد نگویند افتخاری گفته است. 
مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد وضعیت مک درموت گفت: او هست و کارش را انجام می‌دهد. مک درموت قراردادش با استقلال به عنوان مربی بدنساز و دستیار بوده  و اینکه چطور ادامه دهد باید خود شفر دستور بدهد.
وی در مورد اینکه نکته‌ای که جباری را ناراحت می‌کند نگفتن دلیل کنار گذاشتنش از استقلال است و اینکه شما از صحبت‌های او در رختکن ناراحت شده‌اید، عنوان کرد: من نباید بگویم و سرمربی باید تعیین کند. اصلا هم به خاطر صحبت در رختکن نبوده است و چنین چیزی صحت ندارد.
کد مطلب : ۱۳۲۰۶۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.