۰

مردم پلیس رادرتامین امنیت یاری دهند/لزوم مدیریت خشم توسط شهروندان

تاریخ انتشار
جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۶
مردم پلیس رادرتامین امنیت یاری دهند/لزوم مدیریت خشم توسط شهروندان
به گزارش عصر تعادل، همایش پیاده روی به مناسبت هفته ناجا صبح امروز جمعه در محل بلوار طاقبستان کرمانشاه و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.
سردار منوچهر امان‌الهی، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در این همایش گفت: هفته ناجا فرصت ارزشمندی است تا رده های مسئول در نیروی انتظامی ارتباط بیشتری با اقشار مختلف مردم داشته باشند.
وی با بیان اینکه، هیچ دستگاهی به اندازه نیروی انتظامی ماموریت و برنامه ندارد، افزود: هفته ناجا فرصتی برای معرفی گوشه ای از اقدامات نیروی انتظامی در راستای خدمت به مردم و برقراری نظم و امنیت است.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: امنیت صرفاً با ماموریت های پلیسی برقرار نمی شود و مردم هم باید برای پایداری این مهم مشارکت داشته باشند.
وی با تاکید بر خویشتن‌داری توسط شهروندان در مقابل با برخی اتفاقات و برای پیگشیری از حوادث ناخوشایند، گفت:  مردم در بسیاری از موضوعات از جمله نزاع های فردی و دسته جمعی، "مدیریت خشم" را باید به عنوان یک اصل مهم در کاهش جرایم مدنظر قرار دهند.
سردار امان الهی با بیان اینکه، مشارکت جویی و همراهی مردم در اجرای برنامه ها، از اولویت های هفته ناجا است، گفت: تحولات تکنولوژی، دغدغه های ذهنی و جسمی ایجاد کرده است، لذا اجرای برنامه های ورزشی چون این همایش پیاده روی  می تواند تبعات آن را کاهش دهد.
وی افزود: برگزاری همایش پیاده روی در هفته ناجا، نمادی برای یادآوری اهمیت مقوله سلامت جسمی کارکنان و خانواده های آنان است.

لازم به ذکر است، در این همایش شال "پهلوانی" به سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان، از طرف هیئت پهلوانی و ورزش های زورخانه ای استان کرمانشاه اعطا شد.
کد مطلب : ۱۳۲۲۲۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.