۰

تحلیل حاج‌رضایی از شرایط تیم ملی فوتبال ایران/ هدف برخی زشت است

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۲
تحلیل حاج‌رضایی از شرایط تیم ملی فوتبال ایران/ هدف برخی زشت است
به گزارش عصر تعادل،امیر حاج رضایی در گفتگو با خبرنگار، درباره روند آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران در بازی های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: انجام بازی های تدارکاتی برای شناخت بیشتر کادر فنی از بازیکنان صورت می گیرد. تجربه ای که از آقای کی روش کسب کردیم ما را به این نقطه می رساند که او تاکنون حدود ۱۵ بازیکن را شناخته است و می خواهد مابقی بازیکنانی را که روی انتخاب آنها شک دارد بسنجد.
وی در ادامه افزود: عملکرد تیم ملی را نمی توان با یک دیدار تدارکاتی مقابل توگو سنجید. باید به این تیم زمان داد تا بدانیم راه و روشی که آقای کی‌روش برای تاکتیک تیم ملی در جام جهانی در نظر گرفته است چگونه خواهد بود. شاید او همچون مربیانی نظیر مورینیو و سیمئونه می خواهد با تاکتیک دفاعی به نتیجه لازم برسد.
این کارشناس فوتبال ادامه داد: برخی مربیان مثل مورینیو نظریه شان کسب نتیجه به هر قیمتی است و پیروزی را به بازی زیبا و هر چیز دیگری ترجیح می دهند. باید دید کی روش چه روشی را در ادامه فاصله کمی که تا جام جهانی باقی مانده است در نظر خواهند گرفت.
مربی اسبق تیم ملی قوتبال ایران امکان صعود این تیم به دور دوم جام جهانی را منوط به قرعه مناسب برای شاگردان کارلوس کی روش دانست و گفت: باید دید با چه تیم‌هایی بازی خواهیم کرد نباید انتظار بیهوده از تیمی داشت که شاید توان ارائه بازی ایده آل مقابل حریفان ابرقدرت جهانی را نداشته باشد. به همین خاطر صعود تیم ملی به دور دوم جام جهانی بستگی به قرعه مان در جام جهانی خواهد بود. کار بسیار سختی در جام جهانی داریم و نباید انتظاربیجا برای طرفداران فوتبال کشومان ایجاد کنیم که باید و تحت هر شرایطی به دور دوم برسیم.
حاج رضایی که معتقد بود نقد از روند آمده سازی تیم ملی باید صحیح و در یک راستای مشخص باشد تا مشکلات فنی تیم ملی برظرف شود به اتفاقات رخ داده روی نیمکت استقلال اشاره کرد و گفت: جامعه رسانه وظیفه دارد مردم را نسبت به واقعیتی که در آن قرار داریم آگاه کند.
کارشناس فوتبال ایران خاطرنشان کرد: درباره همین اتفاقی که در استقلال تهران رخ داده است من نقدهایی را می بینم که هدفش زشت است. مثلا زمانی که آقای منصوریان آمده بود می گفتند خیلی جوان است و به درد نمی خورد. حالا که شفر ۶۷ ساله آمده است همان ها می گویند پیر است و باز هم به درد نمی خورد. ان مشکلات نشان می دهد ما در بیان انتظاراتمان و حل مشکلات جاری نیز فکر و منطق خاصی را پیش نمی بریم.
حاج رضایی در پایان خاطر نشان کرد: به شخصه به آینده تیم ملی امیدوارم. می توانیم نتایج خوبی بگیریم و آِنده تیم ملی را تا حدود زیادی، تامین هم کرده باشیم.
کد مطلب : ۱۳۲۴۹۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.