۰

رییس جمهور در حال جمع بندی نهایی برای انتخاب وزیر علوم است

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۰
به گزارش عصر تعادل، دکتر ضیا هاشمی در حاشیه مراسم بیست و پنجمین  سالگرد تاسیس دانشگاه  علمی کاربردی که امروز در سالن اجلاس سران برگزار شد با اشاره به آخرین اخبار در خصوص معرفی وزیر علوم به مجلس شورای اسلامی گفت: نهاد ریاست جمهوری باید این موضوع را اعلام کند در حال حاضر رییس جمهور آخرین تعاملات خود را در مورد انتخاب وزیر انجام می‌دهد و در حال جمع بندی نهایی برای معرفی فرد مورد نظر به مجلس است.
وی در ادامه تصریح کرد: زمان معرفی وزیر علوم زمانی دوری نخواهد بود و هم اکنون در حال جمع بندی‌های نهایی در خصوص این بحث هستند.
وی همچنین ارتقای کیفیت را مهمترین هدف آموزش عالی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در حال حاضر از نظر کمیت مشکلی در آموزش عالی وجود ندارد و دو اصل ماموریت گرایی و ارتقاء کیفیت به عنوان راهبرد اساسی وزارت علوم مد نظر قرار گرفته است.
وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر دو اصل راهبردی فوق درباره  آموزش‌های مهارتی و همچنین دانشگاه علمی کاربردی و دانشگاه فنی و حرفه ای مد نظر قرار گرفته است. ضمن اینکه در دانشگاه‌های مختلف نیز این موضوع پیگیری می‌شود.
کد مطلب : ۱۳۲۶۴۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.