۰

تجمع مقابل مجلس برای ملاقات با نمایندگان

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۴
به گزارش عصر تعادل، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: حدود 200 تا 300 نفر از مردم که از راه‌های دور برای ملاقات با نماینده شهرشان به مجلس مراجعه کرده بودند امروز با درب بسته و ممانعت با ورود آنها از سوی کارکنان مجلس مواجه شدند.

وی افزود: همیشه روال این بود که در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه از ساعت 12 تا 14 مردم می‌توانستند با نمایندگان خود در مجلس ملاقات داشته باشند که با تصمیمی که اخیرا اتخاذ شده و به اطلاع کسی نیز نرسیده در روزهای سه‌شنبه این کار انجام نشده است.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وقتی که من از کارکنان محلس سوال کردم که براساس چه تصمیمی اجازه داده نمی‌شود مردم در روزهای سه‌شنبه با نمایندگانشان ملاقات کنند و  من پاسخ دادم که این تصمیم هیات رئیسه است و از این پس مردم در روزهای یکشنبه می‌توانند با نمایندگانشان دیدار داشته باشند.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: این چه تصمیم‌گیری است که به اطلاع عموم نرسیده و مردم از آن بی‌اطلاع هستند. اینگونه رفتارها با جمهوریت نظام مغایرت دارد و موجب دلخوری و نارضایتی مردم می‌شود.

وی در پایان گفت: من و تعداد دیگری از نمایندگان به خارج از ساختمان مجلس و در جمع مردم رفتیم و با تعدادی از مراجعه کنندگان که با ما کار داشتند ملاقات کرده و صحبت‌هایشان را شنیدیم.
کد مطلب : ۱۳۲۸۱۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.