۰

ماشین اختصاصی مرسدس برای فیلم لیگ عدالت

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۶
به گزارش عصر تعادل، شب گذشته جدیدترین و احتمالا آخرین تریلر فیلم لیگ عدالت (Justice League) منتشر شد. فیلمی ابرقهرمانی با حضور چهره هایی مانند بتمن، واندر وومن، فلش، سایبورگ و آکوامن (و شاید هم سوپرمن) که طبق روال همه فیلم های ابرقهرمانی دیگر نشان خواهد داد.
 
 ماشین اختصاصی مرسدس Vision GT برای فیلم لیگ عدالت (Justice League)
 
چگونه این چهره های افسانه ای قصد دارند جهان و نسل بشر را در برابر تهدیدات خارجی و بیگانگان فضایی محافظت کنند. اما شاید یکی از اصلی ترین چهره های این تریلر، نه بازیگران نقش ابرقهرمان ها، بلکه خودرویی بود که توسط بروس وین (بتمن) مورد استفاده قرار می گرفت.
 
 ماشین اختصاصی مرسدس Vision GT برای فیلم لیگ عدالت (Justice League)
 

این ماشین فوق العاده جذاب در واقع یک مدل مفهومی از مرسدس با نام Vision GT است که پیشتر در سال 2013 برای بازی Gran Turismo ششم طراحی شده بود و حالا برای حضور در فیلم لیگ عدالت به صورت واقعی مدل سازی و ساخته شده است. این ماشین به گفته مرسدس از پیشرانه ای با آرایش V8 مجهز به دو توربو استفاده می کند و در حالی که وزن آن تنها 1385 کیلوگرم است می تواند 577 اسب بخار نیرو نیز تولید نماید. این مشخصات Vision GT را هم رده با غول جدید AMG یعنی GT R قرار می دهد که در حال حاضر در بازارهای جهان وجود دارد و تمام مشخصات آن به جز وزن دقیقا مشابه ماشین بتمن در لیگ عدالت است.
 
 ماشین اختصاصی مرسدس Vision GT برای فیلم لیگ عدالت (Justice League)

مرسدس برای قابل استفاده کردن Vision GT تغییراتی در نسخه اولیه آن به وجود آورده است. برای مثال ارتفاع اتاق کمی افزایش پیدا کرده تا بازیگران بتوانند به راحتی درون آن قرار بگیرند. همچنین سیستم نورپردازی و یک داشبورد فوق العاده زیبای رایانه ای شفاف نیز برای این ماشین ساخته شده که می تواند به صورت همزمان هوش از سر علاقمندان به کامیک های DC و عاشقان خودرو ببرد. درهای ماشین نیز به صورت گالوینگ طراحی شده اند و البته یکی از اصلی ترین مشخصه های خودرو نیز طراحی قسمت پشتی آن با یک شیب بسیار ملایم است.
 
 ماشین اختصاصی مرسدس Vision GT برای فیلم لیگ عدالت (Justice League)

البته Vision GT احتمالا هرگز به صورت انبوه تولید نخواهد شد اما مرسدس اعتقاد دارد برخی ویژگی های این خودرو به تدریج در ماشین های آینده کمپانی مورد استفاده قرار خواهند گرفت و به این ترتیب Vision GT راهنمایی برای مشاهده آینده مرسدس خواهد بود.
کد مطلب : ۱۳۲۸۲۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.