۰

سیگیت یک هارد ۱۲ ترابایتی معرفی کرد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۴
به گزارش عصر تعادل، چند روز پیش بود که شرکت وسترن دیجیتال از یک هارد دیسک داخلی با ظرفیت ۱۴ ترابایت رونمایی کرد. شرکت سی‌گیت هم برای اینکه عقب نیافتد، یک هارد دیسک با ظرفیت ۱۲ ترابایت معرفی کرده است.
 
 سیگیت یک هارد ۱۲ ترابایتی معرفی کرد
 
 
هارد دیسک BarraCuda Pro شرکت سیگیت برای طراحان ساخته شده است و این شرکت مشخصا می‌گوید که این هارد دیسک ۱۲ ترابایتی به درد کسانی می‌خورد که روی ویدیوهایی با وضوح تصویر ۴K و عکس‌هایی با فرمت RAW کار می‌کنند و نیاز به ظرفیت بالا دارند.
 
 سیگیت یک هارد ۱۲ ترابایتی معرفی کرد

سیگیت هم‌چنین در حرکت تبلیغاتی دیگری گفته است که هارد دیسک ۱۲ ترابایتی BarraCuda Pro به درد افرادی می‌خورد که با ویدیوهای ۳۶۰ درجه و فایل‌های واقعیت مجازی سر و کار دارند.

هارد دیسک جدید سیگیت سرعت ۷۲۰۰ دور در دقیقه دارد و حافظه‌ی کش آن هم برای کاهش زمان لودینگ‌ها، ۲۵۶ مگابایت است. سیگیت در کنار مدل BarraCuda یک مدل ۱۲ ترابایتی از هارد IronWolf هم معرفی کرده است.

مطمئنا یک هارد دیسک ۱۲ ترابایتی برای کارهای روزانه کاربرد زیادی ندارد. با این حال، اگر با فایل‌های ویدیوی حجیم زیاد کار می‌کنید، می‌توانید هارد BarraCude Pro را با ظرفیت ۱۲ ترابایت را با قیمت ۵۳۰ دلار تهیه کنید.
کد مطلب : ۱۳۲۸۴۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.