۰

عوامل تیراندازی در تربت حیدریه دستگیر شدند

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۳
به گزارش عصر تعادل، فرماندار تربت حیدریه گفت: عوامل دخیل در حادثه تیراندازی شب گذشته در این شهر شناسایی و دستگیر شده اند.
 
احمد علی موهبتی افزود: دیشب چند نفر در مقابل یک بنگاه معاملات خودرو در تربت حیدریه دچار اختلاف شده که با بالا گرفتن مشاجره و درگیری اقدام به تیراندازی کردند.
 
 
وی ادامه داد: این تیراندازی از سوی یکی از دو طرف دعوا با هدف ترساندن فرد دیگر و با اسلحه شکاری انجام شد. شلیک با این اسلحه شکاری از نوع ساچمه ای کمرشکن صدای زیادی ایجاد کرد که موجب رعب و وحشت شهروندان شد.
 
 
 
فرماندار تربت حیدریه با امتناع از اعلام تعداد دستگیرشدگان گفت: با وجود آنکه این ماجرا موضوع امنیتی نیست اما بطور جد در دست پیگیری است و همه عوامل دخیل در حادثه شناسایی و دستگیر شدند تا از آنان بازجویی شود و شاهدان هم برای مشخص شدن ابعاد درگیری به کلانتری فراخوانده شده اند. علت اصلی این موضوع باید مشخص شود.
 
 
فرمانده انتظامی تربت حیدریه نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با تایید خبر دستگیری چهار نفر از متهمان این نزاع گفت: با وجود بررسی های اولیه هنوز آثاری از تیراندازی از جمله پوکه تیر یا اصابت آن کشف نشده است.
 
 
سرهنگ اکبرآقابیگی افزود: ادعای تیراندازی از سوی برخی شاهدان مطرح شده و هنوز اصل موضوع تیراندازی قابل تایید نیست.
 
 
وی اظهار کرد: صحت اعادی تیراندازی تایید نشده و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.
کد مطلب : ۱۳۲۹۷۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.