۰

قتل زن جوان در قلعه گنج

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۷
به گزارش عصر تعادل، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج در استان کرمان از وقوع یک فقره قتل به علت اختلافات خانوادگی در این شهرستان خبر داد و گفت: ناتوانی در کنترل خشم بعد از درگیری میان زن و شوهر جوان، منجر به قتل زن شد.
 
سجاد افشارمنش با بیان اینکه ناتوانی در کنترل خشم یکی از عوامل مهم در بروز جرائم خشن است افزود: پس از کسب گزارشی مبنی بر وقوع یک نزاع خانوادگی در منزلی مسکونی در روستای سرتک اولیا از توابع شهرستان قلعه گنج، بلافاصله بازپرس پرونده به همراه کارگاهان پلیس آگاهی شهرستان در محل حادثه حاضر شدند.
 
 
این مقام قضایی بیان کرد: پس از تحقیقات اولیه میدانی در محل وقوع جرم مشخص شد، به دلیل نزاع خانوادگی بین یک زن و شوهر، خانم خانه به نام (ف - چ) بر اثر اصابت ضربات متعدد چاقو و خون ریزی شدید به قتل رسیده است.
 
 
وی ادامه داد: قاتل پس از ارتکاب جنایت اقدام به خود زنی و وارد کردن ضربات چاقو به سمت خود می کند که بلافاصله، با دخالت پدر وی و سایر همسایگان چاقو از دست وی خارج و این زن و شوهر به بیمارستان منتقل می شوند.
 
 
دادستان قلعه گنج با بیان اینکه متهم فاقد سابقه کیفری است افزود: تحقیقات تکمیلی در این رابطه در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج ادامه دارد و متهم نیز با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.
کد مطلب : ۱۳۲۹۸۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.