۰

چادر نشین های حاشیه بندرخمیر صاحب خانه شدند+تصاویر

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۳
چادر نشین های حاشیه بندرخمیر صاحب خانه شدند+تصاویر
به گزارش عصر تعادل،شهرستان بندرخمیر در 80 کیلومتری غرب بندرعباس شهرستانی است که ده ها سال با پدیده شوم حاشیه نشینی از نوع چادرهای موقت روبرو بود که این وضعیت پس از سال های سال سامان داده شد. حدود 90 واحد مسکونی توسط خیرین برای چادر نشین های بندرخمیر ساخته شد تا این سکونت شوم پس از ده ها سال به پایان برسد. شبکه اطلاع رسانی هرمز و دانا بیش از چهار گزارش تصویری از مرارت های حاشیه نشین های بندرخمیر منتشر کرد که از سوی مسئولان واکنش های متفاوتی به آن داده شد اما نتیجه مثبت آن یعنی تسریع در ارائه خدمات اجتماعی و رفاهی و نیز رفع موانع اسکان از جمله موارد مطلوب این گزارشات به حساب می آید. در ادامه بخشی از گزارشات منتشر شده در دانا یادآوری می شود: (کودکان در بزرگترین حاشیه نشینی هرمزگان/  http://www.dana.ir/news/924170.html/ ) (آغاز بزرگترین پدیده حاشیه نشینی در هرمزگان/ http://www.dana.ir/news/905321.html/ ) (شبهای حاشیه نشینی در هرمزگان/ www.dana.ir/news/969523.html/ )
یادآور می شود: پدیده چادر نشینی و محرومیت از تمامی امکانات خدماتی، رفاهی و آموزشی همچنان در مناطقی از بندرعباس و بندرخمیر نیز ادامه دارد که در آینده گزارشی از وضعیت آنان ارائه خواهد شد.

وضعیت حاشیه نشینها قبل از ساماندهی









 
کد مطلب : ۱۳۳۰۸۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.