۰

گره کور در پرونده «گولچ» و پرسپولیس/ کدام یک برنده می‌شوند؟

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۶
گره کور در پرونده «گولچ» و پرسپولیس/ کدام یک برنده می‌شوند؟
به گزارش عصر تعادل، پرونده شکایت آنتونی گولچ از باشگاه پرسپولیس هنوز به مرحله صدورحکم از سوی فیفا نرسیده است. چرا که باشگاه پرسپولیس نیز بابت غیبت این بازیکن در تمرینات پرسپولیس و فسخ یکطرفه قراردادش از گولچ شکایت کرده است.
پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این باره به خبرنگار گفت: هنوز هیچ حکمی در این خصوص به باشگاه پرسپولیس نرسیده است. شرایط پرونده گولچ طوری است که فکر می کنیم هم زمان به هر دو شکایت رسیدگی شود. چرا که درباره یک پرونده است و به همین خاطر نیازمند زمان خواهد بود.
وی در ادامه تصریح کرد: برای همکاری با این بازیکن هیچ مشکلی نداشتیم اما گولچ بطور کاملا ناگهانی تصمیم به ترک ایران گرفت و دیگر هم برای گرفتن پولش به ایران نیامد. حق خودمان دانستیم که برای دفاع از منافع باشگاه از وی شکایت کنیم. حالا هم این موضوع را تا انتها دنبال خواهیم کرد.
اینطور که به نظر می رسد پرونده مدافع استرالیایی سابق پرسپولیس تبدیل به یکی از پیچیده ترین پرونده های حقوقی سرخپوشان در فیفا شده است. 
آنتونی گولچ در شکایت خود از باشگاه پرسپولیس خواهان پرداخت ۱۲۰ هزار دلاری قراردادش همراه با غرامت تاخیر در پرداخت آن شده است که هنوز فیفا، درباره آن اعلام نظر نکرده است.
کد مطلب : ۱۳۳۳۶۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.