۰

«درموت» باید جوابگو باشد/ فقط تنبیه کردن بازیکنان را بلد هستیم

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۵
«درموت» باید جوابگو باشد/ فقط تنبیه کردن بازیکنان را بلد هستیم
به گزارش عصرتعادل،امیدرضا روانخواه در گفتگو با خبرنگار،در خصوص انتقاداتی که این روزها از سرمربی جدید آبی پوشان می‌شود، افزود: به اعتقاد من انتقادات از وی نادرست است. باید شفر را ارزیابی کنیم و عملکرد او را بسنجیم. من فکر می کنم باید به انتخاب او انتقاد کنیم نه از عملکرد فنی اش.
وی تاکید کرد: استقلال به یک مربی خارجی احتیاج داشت اما نباید فراموش کنیم که چه کسی را باید به خدمت بگیریم. آیا این مربی می تواند در فوتبال ما تاثیرگذار باشد. باید مربیانی به فوتبال ما بیایند که همانند کی روش نقش پررنگی در فوتبال ایران داشته باشند. من به رفتار کی روش کاری ندارم اما اعتقاد دارم حضور او و برانکو توانسته است تغییرات محسوسی را در فوتبال ما بوجودبیاورد. بنابراین باید منتظر ماند و دید که آیا وینفرد شفر می تواند در استقلال تغییر مثبتی بوجود بیاورد یا خیر.
پیشکسوت استقلال در ادامه افزود: شفر مربی خوبی است اما او یک مربی اروپایی سنتی است. فوتبال ما احتیاج به یک مربی روز دارد تا بتواند فوتبال ما را دچار تحول مثبت کند البته اعتقاد دارم این روزها انتقاد غیرمنصفانه از شفر بالا گرفته است و برخی ها بدون شناخت از او، این مربی را مورد نقد قرار می دهند اما امیدوارم او بتواند بعد از آشنایی با خصوصیات روحی، روانی و فنی بازیکنان در استقلال موفق باشد.
روانخواه در پاسخ به این سئوال که عملکرد آبی پوشان را برابر فولاد خوزستان چگونه دیدید، گفت: کاملا در وجود بازیکنان حس بهتری را می توانستیم ببینیم، آنها اعتماد به نفس بهتری پیدا کرده بودند و عطش پیروزی داشتند اما متاسفانه تغییر محسوسی در تیم دیده نشد و آن هم تنها یک علت داشت آن هم حضور مک درموت به عنوان تمرین دهنده تیم.
وی تصریح کرد: درموت در زمان منصوریان هم کار بدنی و تمرین دادن بازیکنان را به عهده داشت و متاسفانه حالا هم که شفر آمده او این کار را انجام می دهد پس عدم گلزنی و خوب بازی نکردن تیم را باید درموت جوابگو باشد نه شفر. متاسفانه استقلال از ابتدای فصل که درموت تیم را تمرین می داد در گلزنی ناموفق بود و حالا هم که وینفرد شفر آمده باز هم شاهد گل نزدن مهاجمان استقلال بودیم. بنابراین سرمربی جدید آبی  پوشان باید فکری به حال این قضیه کند تا بتواند استقلال را از این شرایط بیرون ببرد.
پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سئوال که آیا وینفرد شفر می تواند در دربی موفق باشد گفت: تفکرات آن بازی با همه بازیها فرق می کند. در دربی، بازیکنان تصمیم گیرنده هستند و تفکرات خود را در زمین پیاده می کنند و شاید تنها حضور شفر به عنوان سرمربی جدید استقلال یک شوک مثبت برای این تیم باشد اما بازی سنتی سرخابی ها توسط خود بازیکنان نتیجه اش رقم می خورد.
وی در خصوص اخراج مهدی قائدی نیز گفت: اینکه در رختکن چه اتفاقی افتاده است و چرا این بازیکن جوان این کار را کرده است برای همه جای سئوال دارد اما متاسفانه ما در فوتبالمان فقط تنبیه کردن بلد شده ایم. آیا تا به حال جلسه ای را مسئولان استقلال با این بازیکن برگزار کرده اند تا به او بگویند به چه تیمی آمده و لباس چه بزرگانی را بر تن کرده است. همیشه این اتفاقات برای سرخابی ها رخ می دهد اما باید با این بازیکن جوان به گونه ای رفتار شود که نه استقلال متضرر شود و نه این بازیکن، فوتبالش به نابودی کشیده شود.
پیشکسوت استقلال در پایان خاطرنشان کرد: آبی پوشان روزهای حساسی را در پیش دارند. یک دیدار در جام حذفی برابر نساجی قائم شهر و دربی هشتاد و پنجم که حساس ترین بازی برای طرفداران دو تیم است. پس از هواداران استقلال می خواهم در این روزها با همدیگر همدل و متحد شده و یکصدا آبی پوشان را تشویق کنند تا آنها بتوانند این دو دیدار حساس را با موفق به پایان برسانند.
کد مطلب : ۱۳۳۴۷۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.