۰

قیمت‌های نجومی بلیت پروازهای اربعین تکذیب شد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵
به گزارش عصرتعادل به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده با تکذیب اوج‌گیری نرخ بلیت پروازهای اربعین با شیب تند و فروش بلیت مسیر مشهد ــ نجف با قیمت 2میلیون تومان، توضیح داد: نرخ بلیت پروازهای ایام اربعین‌ هیچ گونه افزایشی ‌ندارد و شرکت‌های هواپیمایی و دفاتر معرفی شده ملزم به فروش با نرخ بلیت در مسیرهای تهران- نجف- تهران و تهران- بغداد- تهران با قیمت یک میلیون و 200 هزار تومان و مسیر مشهد- نجف- مشهد و مشهد- بغداد- مشهد با قیمت یک میلیون و 500 هزار تومان هستند.
وی اضافه کرد: همچنین‌ بلیت یکسره از مبدا تهران 600 هزار تومان و یکسره مشهد به دو مقصد نجف و بغداد 750 هزار تومان تعیین شده است.
جعفرزاده با بیان اینکه پروازهای اربعین حسینی از 13 آبان آغاز و تا 22 آبان ماه جاری ادامه خواهد داشت، افزود: هر گونه فروش خارج از نرخ اعلام شده تخلف محسوب شده و در صورت ارسال شکایات از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی www.cao.ir قطعاً با متخلفان برخورد خواهد شد.
وی افزود: سازمان هواپیمایی کشوری به منظور ساماندهی و جلوگیری از اختلال در فروش بلیت پروازهای ایام مذکور لیست تکمیلی نمایندگان رسمی فروش بلیت پروازهای ایام اربعین را جهت رفاه متقاضیان با ذکر آدرس و شماره تلفن های آن مراکز اعلام کرده است، همچنین علاوه بر دفاتری که در اینجا آمده نمایندگی فروش شرکت‌های هواپیمایی نیز آمادگی خود را برای ارائه بلیت اعلام کرده‌اند.
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از مسافران خواست تا از خرید بلیت از مراکز غیر مجاز خودداری ‌و در صورت مشاهده فروش بلیت توسط سایت‌ها و مراکز غیر مجاز، اطلاع‌رسانی کنند.‌
کد مطلب : ۱۳۳۵۲۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.