۰

هشت قاچاقچی کالا در بهارستان دستگیر شدند/ شهروندان در مبارزه با پدیده قاچاق با پلیس همراه شوند

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۱
هشت قاچاقچی کالا در بهارستان دستگیر شدند/ شهروندان در مبارزه با پدیده قاچاق با پلیس همراه شوند
به گزارش عصر تعادل،واحد نورمحمدی فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در گفت‌و گو با بهارستانه با اشاره به بازرسی مأموران پلیس آگاهی شهرستان بهارستان از یک انبار در روستای اورین، اظهار داشت: طی این بازرسی در حدود 15 میلیارد ریال کالای قاچاق توسط مأموران نیروی انتظامی کشف شد.
وی در تشریح جزئیات این عملیات، تبیین کرد: با کسب خبری مبنی بر ورود یک محموله کالای قاچاق به شهرستان بهارستان و دپوی آن در یک انبار، بلافاصله تیمی از مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان وارد عمل شدند.
نورمحمدی در ادامه بابیان اینکه کالاهای مختلفی طی این بازرسی کشف شد، بیان داشت: مأموران نیروی انتظامی با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی انجام شده، 20 کارتن تجهیزات پزشکی، 72 گونی انواع البسه، 164 کارتن انواع کفش کتانی، یک کارتن لامپ خودرو، 10 رول پارچه، 315 عدد ساعت مچی، 30 دستگاه مودم وای فای قاچاق و فاقد مجوز گمرکی را کشف کردند.
وی باتاکید بر تحویل داده شدن کالاهای کشف شده به گمرک، تصریح کرد: در این رابطه هشت تن از قاچاقچیان کالا دستگیر و یک دستگاه خودرو وانت نیز توقیف شد، که متهمان در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کرده‌اند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با اشاره به اینکه ارزش کالاهای کشف شده بنا به نظر کارشناسان 15 میلیارد ریال برآورد شده است، اذعان داشت: متهمان پس از انجام بازجویی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
وی درپایان باتوجه به اینکه پدیده قاچاق در وهله اول به اقتصاد کشور و شهروندان صدمه می زند، افزود: شهروندان بهارستانی با مشاهده هرگونه موارد مشکوک و خبردار شدن از ورود کالای قاچاق به شهرستان، مأموران نیروی انتظامی را از موضوع مطلع کنند، تا اقدامات لازم انجام شود.
کد مطلب : ۱۳۳۵۸۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.