۰

اکران خصوصی «ائو» برگزار شد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۹
به  آیین دیدار و اکران خصوصی فیلم سینمایی «ائو» (خانه) شب گذشته بیست و چهارم مهرماه با حضور عوامل فیلم و اهالی سینما در موزه سینما برگزار شد.
 
اکران خصوصی «ائو» برگزار شد

اصغر یوسفی‌نژاد، فیلم‌نامه‌نویس، کارگردان و تهیه‌کننده فیلم قبل از آغاز این فیلم طی  سخنانی  گفت: به نظر من یک فیلم هیچ موجودیتی ندارد مگر زمانی که به دید مخاطب می‌رسد. بسیاری از کسانی که در اینجا هستند، استادان من هستند و من از آنان که از اهالی رسانه و منتقدان هستند، بسیار یاد گرفته‌ام و افتخار این را داشته‌ام که استادانی از هر دو گروه داشته باشم تا از آنان بیاموزم.

اصغر یوسفی نژاد در ادامه چنین گفت: در اینجا می‌خواهم از عوامل فیلم، مجموعه دوستانی که بدون کمترین توقع بالاترین توان خود را برای ساخت این فیلم به کار گرفتند و ماه‌ها در جلو و پشت دوربین زحمت کشیدند، تشکر کنم. همچنین سپاس دیگرم از گروه هنروتجربه است که فیلم ما را لایق دانستند تا در گروه درخشان خود نمایش دهند.

صفیه اصلانی سرمایه گذار «ائو» نیز  گفت: خانه یعنی یک چهار دیواری که هر کسی خاطرات شیرین خود را در آن تجربه می‌کند و در عین حال در آنجاست که  شخصیت اجتماعی او شکل می‌گیرد. ما به خود افتخار می‌کنیم که امشب در کنار شما هستیم و می‌خواهیم فیلمی را ببینیم که به زبان ترکی ساخته شده‌است. ماجرای فیلم «ائو» هم تجربه‌ای است در یک خانه که از دل زبان مادری‌مان ترکی برآمده و امیدواریم که به دل بنشیند.

اصلانی هم‌چنین گفت: جمعیتی که در اینجا هستند همواره حامی ما بوده‌اند و ما را یاری کرده‌اند تا بتوانیم این فیلم را امشب در این جا نمایش دهیم. فیلم «ائو» در جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد و درخشید. امیدواریم که همه فیلم‌ها بتوانند با زبان مادری‌شان ساخته و برای جهانیان نمایش داده شوند و ایران هم در این زمینه حرفی برای گفتن داشته باشد. هم‌چنین از شما می‌خواهم در این ایام که سفرهای جهانی فیلم از ایستگاه جشنواره فیلم توکیو، آغاز شده است، باز هم ما را همراهی کنید.

فیلم سینمایی «ائو» (خانه) از بیست و سوم مهرماه در گروه و هنر و تجربه و همزمان در تهران و شهرستان‌ها اکران شده است.
کد مطلب : ۱۳۳۶۳۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.