۰

صعود یوز بچه‌های ایران به یک چهارم نهایی

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۶
به گزارش عصر تعادل،از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی زیر ۱۷ سال، نوجوانان ایران و مکزیک از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهر گوا به مصاف هم رفتند. این بازی حساس در نهایت با پیروزی ۲ بر یک ایران تمام شد و این تیم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

در این بازی برای ایران محمد شریفی و الله یار صیادمنش در دقایق ۷ و ۱۱ گلزنی کردند. تک گل مکزیک هم در نیمه نخست و در دقیقه ۳۷ توسط دلاروسا به ثمر رسید.

گل: در دقیقه شش، حرکت محمد قادری در گوشه محوطه جریمه مکزیک منجر به تکل مدافع این تیم و سرنگونی مهاجم ایران شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. در دقیقه هفت، محمد شریفی پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و گل نخست ایران را به ثمر رساند.

تیم ملی ایران در مرحله یک چهارم نهایی با برنده دیدار اسپانیا و فرانسه دیدار می کند.

گل: در دقیقه ۱۱، روی پاس در عمق بازیکنان ایران، الله یار صیادمنش با دروازه بان حریف تک به تک شد و با یک ضربه چیپ گل دوم ایران را وارد دروازه مکزیک کرد.

در دقیقه ۳۷، بازیکنان مکزیک که با دو گل از ایران عقب بودند، حملات متعددی را روی دروازه ایران انجام دادند و در نهایت دلاروسا روی توپ برگشتی از سمت دروازه ایران، در مقابل محوطه جریمه شوت زنی کرد که با سرعت زیادی وارد دروازه ایران شد و فاصله به حداقل رسید.
کد مطلب : ۱۳۳۶۴۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.