۰

زیدان: در ومبلی جبران خواهیم کرد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۲۱
به گزارش عصر تعادل، رئال مادرید امشب در برنابئو نتوانست از پس تاتنهام بر بیاید و به تساوی 1-1 رضایت داد.
 
با این نتیجه رئال تیم دوم جدول باقی ماند و برای سرگروهی باید دو هفته بعد در ورزشگاه ومبلی تاتنهام را شکست دهد.
 
زیدان: در ومبلی جبران خواهیم کرد
 
زیدان در پایان بازی گفت:« از نتیجه راضی هستم البته ما همیشه برای پیروزی می جنگیم. فرصت زدن گل های بیشتر را داشتیم و تاتنهام هم به مانند ما می توانست به گل هایی دیگر برسد.
 
یک ضربه رونالدو هم با بدشانسی به تیر برخورد کرد و فکر می کنم گلرهای هر دو تیم نیز شب خوب شان بود. تاتنهام خیلی خوب بازی کرد و به نتیجه دلخواهش هم رسید. این نتیجه چندان هم غیر طبیعی نیست ولی این فرصت را داریم تا در ومبلی با شکست تاتنهام جبران کنیم.»
 
زیزو ادامه داد:« زمانی گل خوردیم که برتر از تاتنهام بودیم و برای دقایقی از لحاظ روحی روی ما تاثیر منفی گذاشت. پذیرش ان گل برای بازیکنان کمی دشوار بود. چیز خاصی اتفاق نیفتاده و باید به بازی بعدی فکر کنیم. در ومبلی می توانیم تساوی امشب را جبران کنیم.»
 
تعویض ها:« در استفاده از سه تعویض اجباری نیست و اگر نیاز باشد این کار را انجام می دهم. امشب ترجیح دادم آسنسیو را به جای بنزمای خسته وارد زمین کنم و لوکاس را برای باز کردن لایه های دفاعی تاتنهام به میدان فرستادم. نیاز به یک تعویض دیگر را حس نکردم.»
کد مطلب : ۱۳۳۶۹۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.