۰

گواردیولا: ناپولی تیمی استثنایی است

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۲۹
به گزارش عصر تعادل، سیتی در رقابت های این فصل نمایش های بسیار خوبی داشت و در 8 دیدار در لیگ برتر، 7 پیروزی و یک تساوی داشتند. آنها در دو دیدار قبلی شان در لیگ قهرمانان هم مقابل فاینورد و شاختار به پیروزی رسیده بودند.
 
اما در دیدار امشب مقابل ناپولی تنها به لطف درخشش ادرسون و پنالتی ای که او از دریس مرتنس گرفت، توانستند به پیروزی برسند. گواردیولا در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" ناپولی تیمی استثنایی است بنابراین من انتظار چنین نمایشی را از آنها داشتم.
 
آنها توانایی فوق العاده ای در دادن پاس های بلند و کوتاه دارند و یکی از بهترین تیم هایی هستند که من به عنوان مربی مقابل شان قرار گرفتم؛ بنابراین خوشحالم که در این دیدار پیروز شدیم.
 
گواردیولا: ناپولی تیمی استثنایی است
 
آنها خیلی خوب بازی کردند و کار را برای ما دشوار کردند. شرایط پیچیده ای بود و رقابت با آنها دشوار بود اما ما این را پیش بازی می دانستیم.
 
آنها یکی از بهترین تیم های اروپا هستند. ما امروز یک تیم فوق العاده را شکست دادیم و برای اینکار باید نمایش فوق العاده ای ارائه می دادیم. بنابراین خیلی خوشحال هستم. آنها در سری آ، در 8 دیدار پیاپی به پیروزی رسیدند و اگر دچار بحران مصدومیت نشوند، می توانند در این فصل به هرچه می خواهند، برسند. آنها سریع، دینامیک و بسیار خطرناک هستند و به همین دلیل است که من از پیروزی مقابل این تیم بسیار خوشحالم."
کد مطلب : ۱۳۳۶۹۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.