۰

از اوایل آبان «برمودا» کلید می خورد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۲
به گزارش عصر تعادل، فیلمبرداری فیلم سینمایی «برمودا» هفته اول آبان ماه در تهران آغاز خواهد شد.
 
 
فیلم سینمایی «برمودا» به کارگردانی آرش معیریان و تهیه کنندگی محمدرضا مصباح در حال حاضر در مرحله پیش تولید قرار دارد و براساس برنامه ریزی های انجام گرفته هفته اول آبان ماه در تهران مقابل دوربین خواهد رفت.
 
 
مصباح درباره وضعیت حال حاضر این فیلم به بانی فیلم گفت: «پیش تولید از چندی پیش آغاز شده و طبق برنامه از پیش تعیین شده فیلم در هفته اول آبان ماه مقابل دوربین می رود. تولید به طور کامل در تهران انجام می شود و برخی از لوکیشن ها نیز انتخاب شده است».

وی افزود: ««برمودا» که به احتمال فراوان نامش تغییر خواهد کرد یک ملودرام اجتماعی است و تلاش داریم تا آن را برای حضور در جشنواره سی و ششم فیلم فجر آماده نمایش کنیم».

مصباح در پایان درباره تعداد کاراکترها و عوامل پشت دوربین این فیلم نیز گفت: «فیلم چهار شخصیت اصلی و ۱۵ بازیگر فرعی دارد که تا اواخر هفته آینده نیز لیست بازیگران پروژه تکمیل خواهد شد. از میان عوامل پشت دوربین نیز حضور مهدی جعفری به عنوان مدیر فیلمبرداری قطعی شده و سایر عوامل نیز تا چند روز آینده انتخاب خواهند شد».

مهدی جعفری در چند سال اخیر مدیریت فیلمبرداری فیلم های سینمایی «بارکد»، «خشکسالی و دروغ»، «عصر یخبندان»، «بیداری برای سه روز»، «مردن به وقت شهریور»، «به خاطر پونه»، «دهلیز» و «بی خداحافظی» را برعهده داشته است.

پروانه ساخت «برمودا» اواسط شهریور صادر شده. فیلمنامه این فیلم توسط محسن یوسفی و محمدرضا مصباح به نگارش درآمده و حسین نمازی نیز بازنویسی نهایی آن را برعهده داشته است. مهدی قپانی نیز به عنوان دستیار برنامه ریز در فیلم حضور دارد.

معیریان روزهای پرکاری را پشت سر می گذراند. این کارگردان در حالی قرار است پانزدهمین فیلم سینمایی خود را مقابل دوربین ببرد که دو ساخته قبلی اش («خالتور» و «دم سرخ ها») هنوز به نمایش عمومی درنیامده اند.

وی تابستان امسال نیز فیلم سینمایی «آس و پاس» را روی پرده سینماها داشت.
معیریان در کارنامه خود ساخت فیلم های سینمایی «دریا کنار»، «شانس، عشق، تصادف»، «کالسکه»، «ساعت شلوغی»، «فیتیله و ماه پیشونی»، «داماد خجالتی»، «شیر و عسل»، «احضار شدگان»، «چپ دست»، «شارلاتان» و «کما» را نیز دارد.
کد مطلب : ۱۳۳۷۳۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.