۰

حالت عکاسی پرتره در آپدیت‌های بعدی گلکسی S8

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
به گزارش عصر تعادل، سامسونگ در آپدیت بعدی‌اش قصد دارد حالت عکاسی محبوب Portrait را به گوشی‌های سری S8 اضافه کند.
 
 حالت عکاسی پرتره در آپدیت‌های بعدی به گلکسی S8 اضافه می‌شود

سامسونگ می‌خواهد حالت عکاسی پرتره را به دوربین گوشی گلکسی S8 اضافه کند؛ این گوشی یک دوربین دارد و به احتمال زیاد این ویژگی در آپدیت بعدی نرم‌افزاری به آن اضافه می‌شود.

یکی از مشتریان این شرکت سوالی در مورد این ویژگی پرسید که آیا چنین ویژگی‌ در گوشی وجود دارد یا نه که مرکز پشتیبانی مشتریان شرکت سامسونگ الکترونیک اینطور جواب داد: "هنوز اطلاعی از این بابت نداریم، اما امیدواریم که با آپدیت بعدی حالت Portrait برای شما مهیا شود."
 
معمولا جواب‌های سرویس پشتیبانی به این محدود می‌شود که "هنوز اطلاعی از این بابت در دست نداریم" اما این جواب نه تنها خبر از احتمال اضافه شدن این ویزگی داد، بلکه امید این را داد که به زودی این ویژگی به گوشی اضافه می‌شود.

گوشی سامسونگ گلکسی S8 فاقد لنز جداگانه تله فوتو همچون نوت 8 است اما با ایجاد زمینه‌ی تار دستکاری شده از طریق نرم افزار، همچون گوشی‌های Google Pixel 2 و Pixel 2 XL، می‌تواند این مهم را اضافه کند. اگر این ویژگی به گوشی اضافه شود، به احتمال بسیار زیاد برادر بزرگتر آن نیز (+Galaxy S8) از آن بهره‌مند خواهد شد.
کد مطلب : ۱۳۳۷۵۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.