۰

آرزوهای بر باد رفته برانکو؛ خاطره‌ساز نشد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
به گزارش عصر تعادل، بعد از یک نایب قهرمانی و قهرمانی در لیگ برتر ایران، برانکو ایوانکوویچ امیدوار بود با حفظ مسیر نتیجه گیری فوق العاده پرسپولیس و غلبه بر حریفان، در لیگ قهرمانان آسیا نیز سرخ پوشان را به نخستین جام در این رقابت ها برساند و برای همیشه در یادها ماندگار شود؛ ولی جدال با تیم پُرستاره الهلال آرزوهای او را بر باد داد.

برانکو در بازی رفت مقابل الهلال عربستان، سید جلال حسینی و محمد انصاری را در خط دفاعی و کمال کامیابی نیا و مهدی طارمی را دو خط جلوتر از آنها در اختیار نداشت تا با عدم بهره مندی از این نفرات تاثیر گذار و ملی پوش که نبود هر یک در ترکیب سرخ پوشان همواره به چشم آمده، کار سختی پیش رو داشته باشد؛ همین مسئله در کنار اشتباهات فردی پُر تعداد موجب شد آن دیدار را با نتیجه عجیب 4 بر صفر واگذار کند.

سرمربی کروات پرسپولیس همانطور که بعد از دیدار رفت گفته بود چاره ای جز خوش بینی ندارد و با وجود شانس کم، امید زیادی داشت بتواند امشب در ورزشگاه سلطان قابوس شگفتی خلق کند و تیمش را به فینال لیگ قهرمانان ببرد ولی در نهایت اشتباهات فردی منجر به گل در کنار دو تصمیم بحث برانگیز داوری موجب شد تیم او روند هجومی ابتدای مسابقه را نداشته باشد و در نهایت هم از این رقابت ها کنار برود.

با به صدا در آمدن سوت پایان مسابقه با الهلال، برانکو با چهره ای درهم و ناراحت عرض زمین را طی کرد و نتوانست به خواسته اش که موفقیت در لیگ قهرمانان آسیاست برسد.
کد مطلب : ۱۳۳۷۵۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.