۰

علی حمام: به جدایی از ذوب آهن فکر نمی‌کنم

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۶
به گزارش عصر تعادل، علی حمام، بازیکن لبنانی ذوب‌آهن چند سالی است که در این  تیم بازی می‌کند و هم از نظر اخلاقی و هم از نظر فنی بازیکنی تاثیرگذار و خوب است.

او در گفت‌وگویی که با سایت عربی کوره داشت درباره لیگ ایران سخن به میان آورد. او گفت: سطح لیگ ایران بسیار بالا است و جزو ۵ لیگ برتر آسیا است. تیم ملی فوتبال ایران تیم نخست آسیا است و پرسپولیس هم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد. وقتی لیگ قوی باشد تیم ملی هم قوی خواهد بود. ۹۰ درصد تیم ملی ایران از بازیکنان لیگ است.

او ادامه داد: من چهار سال است که در لیگ ایران هستم. ماندن یک بازیکن خارجی در یک لیگ به مدت چند سال نشان می‌دهد که او انتظارات را برآورده کرده است. رابطه عمیقی بین من و ذوب آهن وجود دارد. در فصل جاری به خاطر آمدن مربی جدید، آسیب دیدگی و دیر اضافه شدن به تمرینات مشکلاتی داشته‌ام اما الان همه چیز خوب است.

او درباره ربیع عطایا گفت: بسیار خوشحالم که یک هموطن در ذوب آهن دارد. من رابطه بسیار خوبی با عطایا دارم و او باعث شده تا درد غربت کم شود.

حمام درباره تفاوت لیگ ایران با لبنان گفت: فاصله زیاد است و سخت است که چنین مقایسه‌ای انجام شود. لیگ لبنان برای رسیدن به ایران نیاز به کار کردن زیادی دارد. او درباره تیم ملی باید بگویم که امید زیادی به آینده دارم.

این بازیکن لبنان درباره بازگشت به تیم پیشینش گفت: این اخبار دروغ است و من با ذوب آهن قرارداد دارم. من اگر به فوتبال لبنان برگردم تنها برای النجمه بازی می‌کنم اما الان زمان بازگشت نیست.
کد مطلب : ۱۳۳۷۶۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.