۰

ادامه رسوایی ها و افشاگری ها در هالیوود

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۹
به گزارش عصر تعادل، مجری تاک‌شوی معروف اچ بی او: بیل کازبی و مل گیبسون و رومن پولانسکی را هم از آکادمی اسکار اخراج کنید.

جان اولیور پس از خبر اخراج «هاروِی وِینستِین» از آکادمی اسکار گفت: بله، بالاخره هیات رئیسه اسکار به این نتیجه رسید که از بین «رومن پولانسکی، «بیل کازبی» و «مل گیبسون»، کسی که با زنان بد رفتاری کرده را بیرون بیندازد.

جان اولیور کمدین، نویسنده و مجری معروف شبکه تلویزیونی HBO پس از اخراج «وِینستِین» از آکادمی اسکار به حضور «رومن پولانسکی» و «بیل کازبی» از دیگر متجاوزین جنسی، در عضویت مادام‌العمر آکادمی، اعتراض کرد.

هیات رییسه 54 نفره اسکار که شامل چهره‌های سرشناس هالیوودی نظیر «استیون اسپیلبرگ» «تام هنکس» «ووپی گلدبرگ» و «کاتلین کندی» است، دیروز جلسه‌ای فوری تشکیل داده و در اداره‌کل آکادمی در «بِوِرلی هیلز» به اخراج «هاروِی وِینستِین» از عضویت مادام‌العمر اسکار رای دادند.

پس از اعلام این رای، اولیور در ضمن اعتراضات خود عنوان کرد که این پاکسازی کافی نیست و باید دیگر عواملی که مرتکب تجاوزها و آزارهای متعدد جنسی شده‌اند نیز اخراج شوند. این برنامه با بازخوردهای میلیونی همراه بود و بسیاری مطالبی در تایید اعتراض جان اولیور به اشتراک گذاشتند.

جان اولیور مجری برنامه «هفته گذشته،امشب» پربیننده‌ترین برنامه «آخر شب» شبکه HBO هفته گذشته پس از انتشار خبر رسوایی جنسی هاروی وینستین، اولین کسی بود که در برنامه خود به اطلاع‌رسانی بیشتر پرداخت و وینستین را محکوم کرد. وی در این برنامه گفت:بالاخره هیات رییسه اسکار به این نتیجه رسید که از بین «رومن پولانسکی، «بیل کازبی» و «مل گیبسون»، کسی که با زنان بد رفتاری کرده را بیرون بیاندازد.
 
ادامه رسوایی ها و افشاگری ها در هالیوود
کد مطلب : ۱۳۳۸۰۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.