۰

آسمان‌ آفتابی در اغلب مناطق کشور

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۰
به گزارش عصر تعادل، براساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی، در سه روز آینده آسمان در بیشتر مناطق کشور صاف و آفتابی خواهد بود.
امروز در بخش‌هایی از شرق و جنوب شرق کشور در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان کاهش نسبی دما و وزش باد شدید، گاهی همراه با گردوخاک پیش‌بینی می‌شود و در شمال شرق کشور افزایش نسبی دما خواهیم داشت.
فردا در نیمه شرقی کشور افزایش نسبی دما و روز شنبه در شمال شرق کشور کاهش نسبی دما خواهیم داشت.
براساس تحلیل آخرین داده های هواشناسی، از بعدازظهر جمعه تا یکشنبه هفته آینده به سبب وزش باد شدید شمال غربی، مناطق مرکزی و شرقی خلیج فارس مواج پیش‌بینی‌ و ارتفاع موج بین یک و نیم تا 2 متر برآورد می‌شود؛‌توصیه می‌شود طی این مدت جهت تردد ایمن قایق‌های تفریحی، شناورهای سبک و نیمه سنگین احتیاط لازم به عمل آید.
آسمان تهران در دو روز آینده صاف پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 22 و 11 درجه خواهد بود.
روز آینده اهواز و بوشهر با بیشینه دمای 36 درجه بالای صفر گرم‌ترین مراکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 3 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.
میانگین بارندگی کل کشور از ابتدای سال زراعی‌ تا 14 مهرماه سال جاری 5.8 میلی‌متر ثبت شد؛ بارش در سال گذشته در این بازه زمانی 2 میلی‌متر بود.
 
کد مطلب : ۱۳۳۹۰۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.