۰

فیروز کریمی: نبود چند بازیکن پدرمان را درآورده است!

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۵
به گزارش عصر تعادل، فیروز کریمی در نشست خبری بعد از بازی با سپاهان اصفهان گفت:‌ به دنبال ساختارسازی برای خط دفاع هستیم چون بیشترین ضربه را از دفاع خورده‌ایم. در این مدت که در تیم بوده‌ام سعی کرده‌ام نقاط منفی را حل کنم. خدا را شکر در این امر توفیق نسبی داشتیم. در بحث ساختار دفاعی در سه بازی قبل، گلی دریافت نکردیم و همه گل‌ها روی اشتباه بچه‌گانه بوده است.
او ادامه داد: امروز در اصل با 10 نفر بازی می‌کردیم چون یک بازیکن ما مصدوم بود و خدا را شکر حریف متوجه این قضیه نشد. از فردا سعی می‌کنیم در ساختار خمله هم کار کنیم. نبود برخی بازیکنان پدر ما را درآورده است. تیمی که مجبور شود یک مدافع از تیم جوانان بیاورد باید فاتحه آن را خواند.
کریمی گفت: ما در هر بازی 5 بازیکن رباط پاره داشتیم و امروز تنها بازی بود که رباط پاره نداشتیم و به همین خاطر فردا جشن می‌گیریم و مردم را هم دعوت می‌کنیم. بدنسازی اول فصل پدر تیم را درآورده و کوچکترین فشار بازیکن را مصدوم می‌کند. اگر بازیکن داشته باشیم، نفرات را در زمین می‌چینیم. رضا خالقی را از دست دادیم و تنها یک مهاجم کلاسیک داریم. سانتر فوروارد و مدافع وسط چون آسیب‌پذیر هستند بیشترین محرومیت‌ها مربوط به این خطوط می‌شود و فقط سه مدافع وسط و یک مهاجم هدف داشته ایم. سعی می‌کنیم در نیم فصل دوم تیم کاملی روانه مسابقات کنیم. می‌خواهیم امتیازها را تا نیم فصل جذب کنیم تا از قافله عقب نباشیم.
سرمربی گسترش فولاد خاطرنشان کرد: در بازی با پیکان وقتی گل خوردیم 10 بار برانکارد وارد زمین شد اما از گلر خواستم اگر مصدوم شد 10 ثانیه هم روی زمین نخوابد. از تبریز بعید است تماشاگران حریف از خودی بییشتر باشد. تجمع در زمین خودی و انجام وظیفه دفاعی به بهترین شکل، یکی از تاکتیک‌های مدرن دنیاست و تیم ملی مدیون و مرهون این تاکتیک بوده است. در فوتبال امروز، انجام دفاع کار خوبی است و سعی می‌کنیم از بازی‌های بعد هم روند گل نخوردن را حفظ کنیم و گل هم بزنیم.
کد مطلب : ۱۳۳۹۱۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.