۰

توضیح پلیس اهواز در مورد راننده عصبانی

تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۰
به گزارش عصر تعادل، یک دستگاه خوردوی سواری ریو در تاریخ 26 مهرماه 96  ساعت 19 و35 دقیقه شب با ورود به محدوده طرح ترافیکی پارک شده و راننده خودرو را باسویچ وشیشه پایین رها کرده است.
 
وی افزود: ماموران راهور پس از استعلام خودرو متوجه می‌شوند سواری ریو بیش از 2 میلیون و 600 هزارتومان جریمه تخلف رانندگی و شاکی خصوصی و ورود به محدوه ترافیکی را دارد.
 
رئیس پلیس راهور اهواز با اشاره به اینکه خودرو ریو ورود به محدوده طرح ترافیکی(خیابان سلمان فارسی) راداشته است، بیان کرد: پس از مراجعه راننده از وی درخواست مدارک خودرو شده که با ممانعت راننده مواجه شده و با توجه به عدم احراز مالکیت و جریمه سنگین و شکایت شاکی، ماموران درخواست اعزام جرثقیل برای انتقال خودرو به پارکینگ را می‌کنند.
 
وی با اشاره به اینکه متاسفانه در این حین راننده بنزین را از خودرو بیرون آورده و با پاشیدن بنزین به سمت خودرو، اقدام به آتش زدن خودرو می‌کند، گفت: بلافاصله ماموران، خودروی راهور را عقب برده و پس از دور کردن راننده با استفاده از کپسول‌های اطفاء حریق متعلق به پلیس، اقدام به خاموش کردن خودرو کرده وخودرو را به پارکینگ انتقال می‌دهند.
 
سرهنگ پیریایی در پایان عنوان کرد: هدف راننده از این عمل را تشویش اذهان عمومی و فرار از قانون می‌توان عنوان کرد.
کد مطلب : ۱۳۴۰۱۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.