۰

کونته: از پاسخ دادن به مورینیو پشیمان نیستم!

تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۴
به گزارش عصر تعادل، آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی چلسی در مورد دیدار فردای تیمش برابر واتفورد صحبت کرد.
 
 بعد از شکست عجیب هفته قبل برابر پالاس، حالا آبی های لندن به دنبال بهبود شرایط خود در جدول هستند.
 
دیدار برابر واتفورد: "واتفورد خیلی خوب کار می کند و آنها در بازار نقل و انتقالات عملکرد خیلی خوب داشته و تیم خود را به خوبی تقویت کردند.
 
مطمئنا فردا بازی بسیار سختی خواهد بود، زیرا واتفورد یک تیم خوب است، آنها در موقعیت خوبی در جدول هستند و شور و شوق فراوانی دارند؛ اما ما نیز در خانه بازی می کنیم و پس از دو شکست در لیگ می خواهیم به کورس بر گردیم و باید پیروز شویم."
 
کونته: از دادن پاسخ مورینیو پشیمان نیستم!
 
نتایج اخیر چلسی: "ما همه چیز را برای تلاش برای پیروزی در بازی ها انجام می دهیم و تلاش و تعهد بازیکنان در برابر منچسترسیتی و رم بسیار مثبت بود؛ اما در نهایت پیروز شدن مهم است و ما تلاش می کنیم تا این کار را انجام دهیم.
 
در حال حاضر و پس از دو شکست متوالی من از تعهد تمام بازیکنانم راضی هستم؛ اما اگر در مورد نتایج اخیر از من بپرسید از رخ دادن آنها خوشحال نیستم، زیرا پس از دو شکست و یک تساوی هیچ مربی ای نمی تواند خوشحال باشد."
 
افزایش فشار روی کونته: "هر مربی ای احساس فشار می کند؛ اما من سعی می کنم تمام خودم را به کارم بسپارم و لذت ببرم و بعد از آن به خانه بروم، زیرا در هر لحظه می دانم که همه وجودم را برای طرفداران، بازیکنان و باشگاه داده ام. در فوتبال شما می دانید که هر چیزی می تواند رخ دهد، اما مهم ترین موضوع تلاش کردن است."
 
کونته: از دادن پاسخ مورینیو پشیمان نیستم!
 
پاسخ به صحبت های مورینیو: "پشیمان نیستم، زیرا هر کسی باید در مورد خودش، تیم و بازیکنانش صحبت کند نه دیگران.
 
هر مربی باید بر روی کار خود تمرکز کند و این بهترین راه است. برای من این صحبت ها یک موضوع احمقانه است؛ اما دیدن لذت شما از این اتفاقات جالب است."
کد مطلب : ۱۳۴۰۳۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.