۰

اعلام سه نامزد نهایی جایزه پسر طلایی 2017

تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۱
به گزارش عصر تعادل، نشریه توتو اسپورت دقایقی پیش، سه نامزد دریافت عنوان پسرطلایی که به بهترین بازیکن جوان سال اهدا می‌شود را معرفی کرد. این عنوان از سوی این نشریه و به انتخاب روزنامه نگاران به بهترین بازیکنان زیر 21 سال شاغل در اروپا اهدا می‌شود. امسال نیز فهرست سه نفر نهایی منتشر شد و کیلیان امباپه، عثمان دمبله و گابریل ژسوس از سوی این نشریه به عنوان سه نامزد نهایی کسب این عنوان معرفی شدند.
 
اعلام سه نامزد نهایی جایزه پسر طلایی 2017

امباپه فصل گذشته با پاری سن ژرمن قهرمان فرانسه شد و تا نیمه نهایی چمپیونزلیگ پیش رفت. او در تابستان از این تیم جدا شد و به پاری سن ژرمن پیوست و روند خوبش را در پاریس نیز ادامه داد.
 
اعلام سه نامزد نهایی جایزه پسر طلایی 2017

دمبله نیز پس از یک فصل عالی در دورتموند، با 105 میلیون یورو به بارسلونا پیوست و گرانترین خرید تاریخ باشگاه لقب گرفت. با این حال او به علت مصدومیت نمی‌تواند تا سال آینده تیمش را همراهی کند.
 
اعلام سه نامزد نهایی جایزه پسر طلایی 2017

گابریل ژسوس نیز که در زمستان به سیتی پیوست، با وجود مصدومیت شدید، در 22 بازی برای تیمش 15 گل به ثمر رسانده و عملکرد بسیار خوبی داشته است. اما غیبت مارکوس رشفورد در میان سه نفر نهایی، قابل توجه است. سال گذشته رناتو سانچس موفق شد این عنوان را از آن خود کند.
کد مطلب : ۱۳۴۰۷۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.