۰

خواهران شهدا پیام‌آوران عاشورا می‌شوند

تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۲
به گزارش عصرتعادل، نشست سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس با سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه زنان و شهادت صبح امروز (یکشنبه 30 مهرماه) به ریاست «مریم مجتهدزاده» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان دفاع مقدس و «فاطمه آلیا» نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
در این نشست که جمعی از خواهران شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی حضور داشتند، اساسنامه و مرامنامه کانون «پیام آوران عاشورا» متشکل از خواهران شهدای دفاع مقدس به تصویب رسید. همچنین مدیرعامل و اعضای این کانون پس از تبادل نظر و رای گیری انتخاب و فاطمه آلیا به عنوان مدیر این کانون معرفی شد.
معرفی اسوه ها، الگوها و نمادهای ارزشی خواهران شهدا در دفاع مقدس، توسعه ظرفیت ها و قابلیت های روایتگری خواهران شهدا، گفتمان سازی فرهنگی، ثبت، حفظ، نشر و بهره برداری از آثار و ارزش های مشارت خواهران شهدا در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و ارتقاء منزلت و جایگاه معنوی ایشان در جامعه و ترویج و انتقال فرهنگ ایثار، مقاومت، جهاد و شهادت به سایر اقشار در ابعاد بومی، منطقه ای و جهانی از جمله اهداف این کانون است.
همچنین در خصوص برگزاری همایش خواهران شهدا در روز میلاد حضرت زینب(س) و تشکیل کمیته های مختلف فرهنگی برای تهیه محتوای غنی در موضوع خواهران شهدا بحث و تبادل نظر شد.
منبع: دفاع پرس
کد مطلب : ۱۳۴۱۹۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.