۰

​ نامه به لاریجانی‌ها درباره یک درگیری منجر به قتل

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۲
به گزارش عصر تعادل، حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح سوال خود از وزرای دادگستری، اطلاعات و کشور، گفت: محور سوال از این وزرا یک موضوع است.

وی با اشاره به محور سوال خود از سه وزیر دولت دوازدهم، ادامه داد: حدود 4 ماه پیش در یکی از روستاهای سبزوار درگیری‌هایی بر سر مسائل آبی رخ می‌دهد که این درگیری منجر به قتل 2 نفر و نقص عضو فردی دیگر می‌شود و تاکنون نیز قاتل‌ها مشخص نشده‌اند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تصریح کرد: در همین راستا بنده از سه وزیر ذکر شده سوالی مطرح کردم که پاسخ بدهند چرا امنیت این روستا برای جلوگیری از درگیری تامین نشده؟ و همچنین چرا این اتفاق رخ داده است؟

نماینده مردم سبزوار در مجلس با بیان اینکه سوال مطرح شده به کمیسیون‌های مربوطه ارجاع شده، اظهار داشت: مقرر شده وزرای کشور، اطلاعات و دادگستری در کمیسیون‌های قضایی و حقوقی و شوراها و امور داخلی مجلس حضور پیدا کنند و توضیحاتی در این زمینه ارائه کنند.

مقصودی با اعلام اینکه در همین راستا بنده به رئیس قوه قضائیه نامه‌ای نوشته‌ام، گفت: در نامه‌‌ای که بنده به آیت‌الله آملی‌لاریجانی نوشته‌ام از ایشان درخواست داشته‌ام تا گروهی را برای تعیین تکلیف این موضوع به روستای یاد شده و تحقیقات تکمیلی اعزام کند.

وی از ارائه نامه‌ای هم به رئیس مجلس برای پیگیری‌های لازم در همین زمینه خبر داد و اظهار داشت: از رئیس مجلس درخواست شده تا کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تیمی را برای بررسی ابعاد این درگیری به منطقه اعزام کند.
کد مطلب : ۱۳۴۲۷۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.