۰

اصفهانیان: داور دربی سه‌شنبه اعلام می‌شود

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۵
به گزارش عصر تعادل،فریدون اصفهانیان، رییس کمیته‌ داوران درباره انتخاب داور دربی هشتاد و پنجم، بیان‌ کرد: هنوز گزینه نهایی مشخص نشده است اما طی جلسه‌ای که فردا (سه‌شنبه) با سایر اعضای این کمیته‌ خواهیم داشت، گزینه قطعی را انتخاب خواهیم کرد و آن را به اطلاع رسانه‌ها خواهیم رساند.

او درباره شانس بالای اشکان خورشیدی و بیژن حیدری برای قضاوت این دیدار، ادامه‌ داد: ما نمی‌توانیم نامی از گزینه‌های احتمالی ببریم ولی تمام داوران ما قضاوت‌های خوبی داشتند و هر کدام از آنها این شانس را دارند که دیدار هفته دهم پرسپولیس و استقلال را سوت بزند. فردا (سه‌شنبه) مشخص می‌شود که قاضی آن میدان چه کسی خواهد بود.

رییس کمیته‌ داوران درباره جانشین حسن کامرانی فر در دپارتمان داوری، تصریح کرد: برای جانشینی او نیز گزینه‌هایی مطرح شده است اما فعلا تنها در مرحله رایزنی است. اکنون کارها در حال‌ انجام شدن است و مشکل خاصی نداریم. وظیفه کارهای اجرایی بر عهده دپارتمان است که آن هم در حال‌ انجام شدن است. سایر کارها نیز با کمیته‌ داوران است که به خوبی مراحل خود را طی می‌کند.

با توجه به تجربه دربی‌های گذشته و عملکرد داوران در لیگ برتر، به نظر می‌رسد بخت بیژن حیدری، داور همدانی لیگ برتر برای قضاوت دربی ۸۵ بیش از سایرین باشد. ضمن این که این داور در هفته نهم لیگ برتر نیز قضاوت هیچ دیداری را بر عهده نداشت.
کد مطلب : ۱۳۴۲۸۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.