۰

رونالدو بدترین رکورد گلزنی‌اش را ثبت کرد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۱
به گزارش عصرتعادل، هر چند که رونالدو لالیگا را با محرومیت به خاطر اتفاقات سوپرجام اسپانیا آغاز کرد اما از ستاره ای مثل او بعید است که در آستانه اتمام ماه اکتبر هنوز موفق به گلزنی برای رئال در بازیهای خانگی در لالیگا نشده باشد. تنها گل او در لالیگا در این فصل در استادیوم کولیسئوم یعنی ورزشگاه اختصاصی باشگاه ختافه ثبت شده است.
تا کنون بدترین رکورد رونالدو از این حیث مربوط به فصل ۱۵-۲۰۱۴ بود که اولین گل خانگی خود در لالیگا را در روز ۱۷ اکتبر ۲۰۱۵ و مقابل لوانته به ثمر رساند. رونالدو در این فصل در بازیهای خانگی در لالیگا مقابل بتیس، اسپانیول و ایبار به میدان رفته و با وجود موقعیت های پرشماری که برایش وجود داشته نتوانسته گل بزند. بازی خانگی بعدی رئال در لالیگا در روز پنجم نوامبر مقابل لاس پالماس خواهد بود.
رونالدو در ۹ بازی اول رئال مادرید در لالیگا فقط یک گل زده (هر چند که در چهار بازی اغازین محروم بوده است) که این بدترین رکورد او از زمان پیوستن به رئال مادرید به شمار می رود.
منبع: وب سایت برنامه نود
کد مطلب : ۱۳۴۳۰۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.