۰

خواب پاییزی مهاجمان رئال مادرید

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۲
به گزارش عصرتعادل، مارکا، لالیگا مادرید متعلق به هافبک‌ها است. در حال حاضر در تیم مادریدی بازیکنان میانی موثرتر هستند. هافبک‌های سفید پوشان تا به امروز بیش از مهاجمان این تیم گلزنی می‌کنند.
در بازی دیشب (یک‌شنبه) برابر ایبار باز هم کریستیانو رونالدو نتوانست گلزنی کند و نامش را در فهرست گلزنان دیدار یک‌شنبه شب به ثبت برساند. سفیدپوشان ابتدا با یک گل به خودی پیش افتادند، سپس مارکو آسنسیو گلزنی کرد و آخرین گل توسط مارسلو زده شد. این اتفاق به یک موضوع عادی تبدیل شده است.
پس از گذشت ۹ هفته‌ از لالیگا، هافبک‌های مادرید بیش از مهاجمان گلزنی کردند. بازیکنان میانی این تیم ۹ بار دروازه‌ حریفان را باز کردند. این‌ در حالی است که مهاجمان تنها شش گل به ثمر رساندند. سه گل دیگر سفیدپوشان از گل به خودی و گلزنی یک مدافع به دست آمده است.
پیروزی مادرید مقابل ختافه با گلزنی کریستیانو رونالدو و کریم بنزما به دست آمد که می‌توان گفت‌ تنها بازی بود که با گلزنی مهاجم‌ها کسب شد.
سفیدپوشان مقابل مادرید با گل‌های تونی کروس، کاسمیرو و گرت بیل پیروز شدند. همه گل‌های این تیم برابر والنسیا، آلاوس و ‌اسپانیول هم توسط آسنسیو، سبایوس و ایسکو به ثمر رسید.
دیشب (یک‌شنبه) آسنسیوی هافبک، توانست در پیروزی تیمش در لالیگا تاثیرگذار باشد. او پس از گل به خودی پائولو اولیورا توانست اختلاف را به دو گل برساند و کار را برای تیمش راحت کند.
عملکرد خوب بازیکنان میانی مادرید باعث شده ضعف مهاجم‌ها دیده نشود و مادرید از این قضیه ضربه نخورد. دو گل بیل و یک گل رونالدو، بنزما، لوکاس واسکس و بورخا مایورال نشان دهنده این آمار ضعیف است.
منبع: ایسنا
کد مطلب : ۱۳۴۳۰۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.