۰

تعرض سرایدار به دختر دبستانی

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۸
به گزارش عصرتعادل، سرایدار مدرسه دخترانه‌ای که در ارومیه دست به آزار واذیت جنسی یک دانش آموز دختر 12ساله زده بود ،خشم مردم ارومیه را برانگیخت.

به گزارش ایلنا، عصر امروز دوشنبه برخی از خانواده‌های مدرسه‌ای در خیابان آسلام آباد ارومیه دست به تجمع زدند.

برپایه این گزارش، تعداد مردم معترض که به سمت این مدرسه دخترانه می‌روند هر لحظه بیشتر می‌شود. البته تا کنون هنوز هیچ مقام رسمی درباره اتفاقات این مدرسه اظهار نظر نکردەاست.

به گفته یکی از شهروندان ارومیه، مردم معترض خودروی این سرایدار را واژگون کرده و شیشه‌های مدرسه را شکسته‌اند.
 

این شهروند که نخواست نامش فاش شود، دلیل درگیری را آزار دانش‌آموزان توسط سرایدار این مدرسه اعلام کرد.

فرماندار ارومیه نیز در بین مردم خشمگین رفته و سعی در آرام کردن آنان دارد.

توضیحات آموزش و پرورش درباره آزار دختر دبستانی توسط سرایدار

به گزارش تسنیم، مدیرکل‌آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی توضیحاتی را درباره خبر اذیت و آزار دختر دبستانی توسط سرایدار مدرسه خبر داد.

فریدون مصطفوی در خصوص خبری که در فضای مجازی منتشر شده و از اذیت و آزار یک دختر دبستانی توسط سرایدار مدرسه خبر می‌دهد، اظهار کرد: طبق اظهارات این کودک در روز گذشته سرایدار مدرسه او را در آغوش گرفته و اقدام به اذیت و آزار کرده است. البته هنوز جزئیات دقیق موضوع برای ما روشن نیست، همچنین پدر این کودک در کلانتری نیز رضایت داده است.
 

وی افزود: به دنبال انتشار این خبر مردم خشمگین شده و در مقابل مدرسه تجمع کرده‌اند. اما به آنها قول می‌دهیم که در حال رسیدگی دقیق به موضوع هستیم و اگر جوانب مختلف مسئله برای ما اثبات شود برخورد شدیدی را انجام خواهیم داد.
کد مطلب : ۱۳۴۳۱۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.