۰

کشف 54 کیلو تریاک از یک دستگاه کامیون

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۴۱
بهگزارش عصر تعادل، سرهنگ شاهپور فلاحی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر ، گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قدس پس از دریافت گزارشی مبنی بر ورود محموله مواد مخدر از نوع تریاک با جاسازی پیچیده به شهرستان قدس ، بررسی ها و اقدامات پلیسی به منظور کشف و دستگیری قاچاقچیان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی اضافه کرد : در عملیاتی غافلگیرانه و پس از چندین روز بررسی و اقدامات پلیسی مخفیگاه سوداگران مرگ شناسایی و با هماهنگی مقامات قضائی دو نفر متهم دستگیر و مقدار ۵۴ کیلوگرم ماده مخدر تریاک که به شکل کاملا ماهرانه در داخل دو حلقه رینگ کامیون جاساز شده بود، کشف شد.

این مقام انتظامی افزود: متهمان دستگیر شده در بازجویی پلیسی و با توجه به شواهد موجود لب به اعتراف گشوده و عنوان کردند که مواد مکشوفه را از مرزهای شرقی کشور تهیه و به قصد توزیع در استان تهران به شهرستان قدس انتقال داده بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، خطاب به شهروندان خاطرنشان کرد : پلیس برای ریشه کن کردن معضل موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ نیازمند مشارکت و همکاری همه شهروندان فهیم و مسئولیت پذیر می باشد و در این راه خطیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

 
کد مطلب : ۱۳۴۳۴۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.