۰

تایید حکم 3 بار قصاص عامل جنایت خانوادگی

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۶
به گزارش عصر تعادل، قضات دیوانعالی کشور، حکم سه بار قصاص پسر کینه‌جو را تأیید کردند که در جنایتی هولناک پدر، مادر و پدربزرگش را با چاقو کشته بود.

این جنایت خانوادگی شب هشتم آذر سال 93 در آپارتمانی واقع در تهرانپارس اتفاق افتاد. روز واقعه پسر جوانی تلفنی به پلیس خبر داد که دوستش «میلاد»، پدر، مادر و پدربزرگ خود را کشته است. پس از تماس این جوان، مأموران پلیس در صحنه جرم حاضر شدند و میلاد را هنگام انتقال اجساد اعضای خانواده‌اش به خودرو پراید دستگیر کردند.
 
تحقیقات پزشکی قانونی هم حکایت از آن داشت که اعضای خانواده در ساعات پایانی شب قبل و در حالی که همگی خواب بوده‌اند با ضربات چاقوی پسر خانواده از پا درآمده‌اند. دوست میلاد در بازجویی‌‌ها به پلیس گفت: «شب قبل، میلاد در تماس تلفنی به من گفت از زندگی خسته شده و می‌خواهد اعضای خانواده‌اش را به قتل برساند. بعد از شنیدن این حرف او را آرام کردم تا اینکه ساعت 6 صبح میلاد دوباره زنگ زد و با خونسردی اصرار کرد به خانه‌شان بروم تا درباره موضوع مهمی با هم صحبت کنیم.
 
وقتی با نگرانی جلوی در خانه‌شان رسیدم، میلاد را دیدم که منتظرم بود. همان موقع هم گفت اعضای خانواده‌اش را به قتل رسانده است.«میلاد» نیز در بازجویی گفت: «از گذشته با پدر 60 ساله و مادر 55 ساله‌ام اختلاف داشتم تا اینکه شب گذشته برای پایان دادن به این اختلاف‌ها تصمیم به قتل‌شان گرفتم. البته پدربزرگم هم در خانه‌مان میهمان بود.برای اجرای نقشه‌ام منتظر ماندم تا آنها بخوابند و...

میلادپس از محاکمه درشعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران که به ریاست قاضی قربانزاده وبا حضورقاضی اسلامی-مستشاردادگاه-برگزارشد با درخواست خواهر، خاله و دایی‌اش به سه بارقصاص محکوم شد.این درحالی بود که پزشکی قانونی، سلامت روانی‌اش را تأیید کرده بود. این حکم از سوی قضات دیوانعالی کشورنیزمهر تأیید خورد.
کد مطلب : ۱۳۴۳۵۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.