۰

ترکیب احتمالی پرسپولیس در دربی 85

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۵
به گزارش عصر تعادل، طبق آخرین اخباری که از کمپ سرخ ها به دست آوردیم، ترکیب اصلی پرسپولیس نزدیک به ترکیب این تیم در 20 دقیقه پایانی دیدار با نفت تهران خواهد بود.

علیرضا بیرانوند درون دروازه قرار می گیرد و سنگربان مطمئنی برای پرسپولیسی هاست. هواداران این تیم از او کلین شیت دوباره را طلب می کنند. در قلب دفاع، سیدجلال حسینی آنقدر خوب کار کرده که برانکو نمی تواند دست به جایگاه او بزند. شجاع هم که مدافع محبوب برانکو است و قطعا به میدان می رود. در دفاع چپ محمد انصاری به میدان خواهد رفت و کاپیتان دوم پرسپولیسی ها یعنی حسین ماهینی به جای اصلی اش که دفاع راست است، برمی گردد.

در خط میانی، سرخپوشان قرار است با 4 هافبک به صورت لوزی بازی کنند. همان سیستم خوب و قابل قبولی که فصل قبل برای پرسپولیس اتفاقات جذابی را رقم زد. کمال کامیابی نیا قرار است تنها هافبک تدافعی تیمش باشد. از سوی دیگر، جای خالی فرشاد احمدزاده در سمت راست به چشم می آید اما اگر مسلمان بعد از این همه بلوا و آشوب بر سر محرومیتش، به شرایط بازی از نظر روحی رسیده باشد، وینگر راست سرخپوشان خواهد شد در غیر این صورت سیامک نعمتی مثل بازی با استقلال خوزستان وینگر راست است.

وحید امیری وینگر چپ سرخپوشان است و می تواند در این پست بدرخشد. پشت سر دو مهاجم پرسپولیس نیز به احتمال فراوان بشار رسن قرار می گیرد. بشار تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و شرایط بسیار خوبی نیز دارد. علی علیپور و گادوین منشا در خط حمله، منتظر پاس های او می مانند تا دروازه استقلال را تهدید کنند. البته این موضوع را دست کم نگیرید که مسلمان به ترکیب اصلی برگردد و در جای خودش مثل یک بازیساز عمل کند و در سمت راست خط هافبک پرسپولیس نیز جا برای سیامک نعمتی باز شود. در این صورت، بشار نیمکت نشین خواهد بود و از حدود دقیقه 60 باید منتظر حضورش در زمین باشیم.

این احتمال هم وجود دارد با توجه به پرسینگ استقلال در خط میانی، پرسپولیس با تفکرات برانکو به همان سیستم 2-2-2-4 وفادار بماند و کمال کامیابی نیا و محسن ربیع خواه، کمربند میانی را محکم کنند. در این صورت، امیری و مسلمان یک خط جلوتر بازی خواهند کرد و علیپور و منشا نیز خط حمله را پوشش می دهند. حضور ربیع خواه در خط میانی باعث کند شدن عملکرد تهاجمی تیم و دادن شانس ایجاد موقعیت های بیشتر روی دروازه پرسپولیس می شود اما علاقه برانکو به ربیع خواه به قدری است که او حاضر نمی شود از خیر بازی دادن به این بازیکن بگذرد.

به هر حال پرسپولیس در دربی، باید با چهره یک تیم برنده راهی میدان شود چون روی کاغذ، بهتر، پرمهره تر و شاداب تر از استقلال به نظر می رسد.
کد مطلب : ۱۳۴۴۹۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.