۰

پاسخ کونته به کنایه رئیس یوونتوس

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۱
به گزارش عصر تعادل، آنتونیو کونته به آندره‌آ آنیلی، رئیس باشگاه یوونتوس به خاطر اظهارات اخیر وی در مجمع سالانه بیانکونری واکنشی توام با طعنه و انتقاد نشان داد.

آنیلی در مجمع سالانه سهامداران باشگاه یوونتوس از همه اعضای باشگاه از جمله سرمربی تیم ماسیمیلیانو آلگری تقدیر کرد و درباره او گفت: آلگری کار خارق‌العاده‌ای انجام داده است. او کاری را ادامه داد که سایرین فکر می‌کردند به پایان رسیده است.

اظهارات آنیلی کنایه به کونته‌ای بود که تابستان سال 2014 بعد از کسب سه اسکودتوی متوالی، در روزهای نخست اردوی پیش فصل بیانکونری به بهانه عدم توجه مسئولان باشگاه به خواسته‌های او در بازار نقل و انتقالات، بانوی پیر را ترک کرد و هدایت تیم ملی ایتالیا را برعهده گرفت.

حرف‌های رئیس باشگاه که به مذاق کونته خوش نیامد با واکنش او در فضای مجازی همراه شد. او در صفحه فیس‌بوک خود بدون آنکه به شخص یا اسم خاصی اشاره کند، نوشت: در زندگی، شما هرگز نمی‌توانید دست از شناخت مردم بردارید ... گاهی اوقات لازم است که کمی معرفت‌تان را بالا ببرید و قدردان باشید.
کد مطلب : ۱۳۴۵۱۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.