۰

رضا لایق: تمامی حواشی لیگ را به دقت بررسی می کنیم

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۹
به گزارش عصر تعادل، به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی رضا لایق با بیان این مطلب افزود: هر شکایتی ازطرف تیم ها به فدراسیون برسد، به دقت توسط کمیته انضباطی فدراسیون بررسی خواهد شد.
لایق تصریح کرد: ضمنا با توجه به گزارش های رسیده از طرف نمایندگان فدراسیون، گویا موضوعات دیگری نیز در زمان برگزاری مسابقات در نحوه ارنج تیم ها اتفاق افتاده، که توسط یک کمیته خاص مستندات آن در حال جمع آوری است و به دقت پیگیری خواهد شد.
وی تا کید کرد: معتقدیم که قدرت در لیگ نباید انحصاری باشد، بلکه باید بین تیم های مختلف توازن داشته باشیم. انتظار داریم کمیته لیگ در این راستا با برنامه ریزی و دقت بیشتری گام بر دارد.
لایق خاطر نشان کرد: کاشان یک شهر کوچک است اما مجموعه مسئولان شهری و گروه صنعتی ایزی پایپ برای برگزاری خوب مسابقات فینال لیگ تلاش کردند و استقبال تماشاگران هم با توجه به بعد مسافت برای آغاز چنین فعالیتی در شهر کاشان مناسب بود و با عنایت به جلسه برگزار شده تا چند روز آینده تکلیف میزبانی جام باشگاه های جهان در این شهر نیز مشخص می گردد.
وی در پایان در مورد نبود اعضای کادر فنی در فینال لیگ گفت: اعضای شورای فنی ناظر رقابت ها بودند. البته حضور کادر تیم ملی کشتی فرنگی مناسب و لازم بود و کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد نیز فعلا معرفی نشده اند.
کد مطلب : ۱۳۴۵۲۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.